پیام سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی

تبریز(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام  سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مناسبت  سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی

در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی آمده است:

حفظ و حراست از فرهنگ و آرمان های یک ملت از اولویت های فعالیت های تربیتی و فرهنگی است .فلسفه وجودی و مأموریت اصلی سازمان دانش آموزی، این نهاد برآمده از بطن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی توانمند نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی، اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی، علمی و تربیت اجتماعی دانش آموزان و همچنین زمینه سازی برای توسعه مشارکت فعال دانش آموزان در عرصه های مختلف انقلاب و کشور می باشد.

سازمان دانش آموزی یکی از متولیان امر تربیت اجتماعی دانش آموزان، برگرفته از فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی است که برنامه های خود را در قالب جشنواره های فصلی با محوریت ایام الله ها و مناسبت های ملی و مذهبی، درقالب فعالیت های تشکیلاتی و جمعی در فصل های مختلف سال برگزار می کند، زمینه ساز انتقال فرهنگ و آرمان های انقلاب و مکتب سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نسل آینده و تربیت دانش آموزان در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

با اتکال به فضل الهی رمز و راز پویایی این سازمان در بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های گسترده مربیان توانمند، ساعی و با انگیزه ای است که با عزمی راسخ چراغ ایمان و اندیشه های ناب انسانی را با اجرای بسته تحولی سازمان دانش آموزی با عنوان " هر دانش آموز یک نقش اجتماعی" در راستای عینیت بخشیدن به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در فرزندان میهن عزیزمان متبلور نموده اند.

بی تردید در سال تحصیلی جاری سازمان دانش آموزی با نقش آفرینی دانش آموزان، مربیان و کارکنان پرتلاش و مخلص ماموریت خود در "بازمهندسی فعالیت های تشکیلات دانش آموزی پیشتازان" مبتنی بر اسناد بالادستی با شعار " پیشتازان گام دوم انقلاب" "پیشگامان تمدن نوین اسلامی" را به سرانجام نیک رسانده است.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن 21 اردیبهشت، بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، مراتب سپاس و تقدیر خود را نثار وجود ارزشمند تلاشگران این عرصه نموده و توفیق روز افزون مربیان و اعضای سازمان دانش آموزی را در راستای اهداف عالیه دولت مردمی و تحقق ایران قوی از خداوند متعال مسألت دارم.

علی پوررادی

سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار