با حضور مسئولان و فرهنگیان شهرستان دماوند انجام شد:

معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای دماوند تجلیل شدند

دماوند (پانا) - مراسم نکوداشت مقام معلم با تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای و با حضور مسئولان و فرهنگیان در منطقه دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای دماوند تجلیل شدند

آیین گرامیداشت مقام معلم شهرستان دماوند عصر امروز به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم در اردوگاه مصطفی خمینی دماوند برگزار شد.

در این آیین، سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، محمد فروتن سرپرست آموزش و پرورش دماوند، سرهنگ غلامرضا نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند، سرهنگ رضا بیگی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، خانواده معظم شهدا، مدیران مدارس، معلمان نمونه و سرآمد و معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش دماوند حضور داشتند.

فرهنگیان فرزند شهید، مدیران مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و معلمان سرآمد و نمونه استانی و منطقه‌ای آموزش و پرورش دماوند در این آیین با حضور مسئولان این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند؛ همچنین در عمل ابتکاری، از یک زوج فرهنگی نیز تقدیر به عمل آمد.

مجلس از اصلاح طرح رتبه‌بندی معلمان حمایت کند

محمد فروتن، سرپرست آموزش و پرورش دماوند در آیین گرامیداشت مقام معلم در شهرستان دماوند، از اجرای طرح «سپاس معلم» با همکاری فرمانداری، شوراها و شهرداری‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی دماوند خبر داد و گفت: در این طرح، از کلیه معلمان مدارس آموزش و پرورش دماوند با اهدای گلدان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به روند رتبه‌بندی معلمان افزود: همکاران ما طی سال‌های گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شدند که انتظار داریم که مجلس از اصلاح طرح رتبه‌بندی معلمان به نحو حمایت کند.

سرپرست آموزش و پرورش دماوند گفت: به زودی سکاندار وزارت آموزش و پرورش مشخص خواهد شد و امیدواریم که طرح رتبه‌بندی که خواسته چند ساله معلمان است، معایب آن برطرف شود و ما هم در حوزه شهرستانی در راستای اجرای این طرح کمک و همراهی خواهیم کرد.

فروتن تصریح کرد: در ایام کرونا، زحمات همکاران فرهنگی بیشتر شد که باید با برنامه‌ریزی مطلوب در حوزه پرورشی و تربیتی کاستی‌ها را جبران کنیم.

معلمان دماوند دلسوزانه و متعهدانه پای تعلیم و تربیت فرزندان هستند

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند در آیین گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: معلمان شهرستان دماوند دلسوزانه، متعهدانه و انقلابی پای کار تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش هستند‌.

وی افزود: معلمان بر گردن همه مردم از جهت تعلیم و تربیت حق دارند و معلم نیز به اندازه پدر و مادر قابل احترام است و معلمان، پدر علمی و آموزشی ما هستند و تا آخر عمر مدیون معلمان زحمتکش هستیم.

مسئولان دماوند با حضور در کلاس‌های درس از معلمان قدردانی کردند

طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در آیین گرامیداشت مقام معلم در شهرستان دماوند اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت مقام معلم، با هماهنگی‌های انجام شده، مدیران و مسئولان شهرستان دماوند با حضور در کلاس درس مدارس، از زحمات معلمان و دبیران قدردانی کردند.

وی افزود: این اقدام، یک نوعی فرهنگ‌سازی بود که در حضور دانش‌آموزان در دو بخش آموزش و پرورش دماوند و رودهن انجام شد.
فرماندار شهرستان دماوند گفت: آینده کشور را معلمان می‌سازند و طبق فرمان سال، معلمان تولیدکننده نسل آینده کشور هستند؛ انسان‌ها توسط معلمان ساخته شوند‌.

طاهرخانی تصریح کرد: بدون شک کسانی که قرار است در آینده از جز تا کلان کشور مسئولیت گیرند، باید در کلاس‌های درس تعلیم و تربیت داده شوند‌.

وی، نقش معلمان را برای کشور مهم و حیاتی دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود، اهمیت وزارت آموزش و پرورش را برای مجموعه دولت برشمردند.

جایگاه و شخصیت شهید مرتضی مطهری تبیین شود

سرهنگ نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارزشگذاری مناسب‌های خاص برای نشان دادن جایگاه‌های ویژه است.

وی افزود: امروز باید جایگاه و شخصیت شهید مرتضی مطهری برای معلمان تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان دماوند گفت: کار فرهنگی که امروز در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود، از جنس معلمی است.

نجفی داد: انقلاب و نظام نیاز به معلمان دارند و معلمی یکی از قشرهای مظلوم جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار