دختران پیشتاز خراسان‌رضوی عضو هیات اندیشه‌ورزان کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد شدند

مشهد (پانا) - دختران پیشتاز سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی به عنوان هئیت متفکر این سازمان و به جهت ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی برای ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در نشستی صمیمانه با اعضای شورای شهر و شهرداری مشهد مقدس همفکری کردند.

کد مطلب: ۱۳۶۸۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دختران پیشتاز خراسان‌رضوی عضو هیات اندیشه‌ورزان کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد شدند

دختران سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی با عنوان هیئت اندیشه ورزان پیشتاز، در نشستی صمیمانه با حضور نمایندگانی از اعضای شورای شهر، شهرداری مشهد، آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی و همچنین کانون فرهنگی و امور مساجد استان خراسان رضوی به همفکری، ایده‌پردازی و تدبیر چهت برگزاری مراسمات گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در سالن جلسات ساختمان شورای اسلامی شهر مشهد پرداختند.

فاطمه سلیمی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در این نشست گفت: با اهتمام به دقت نظر نوجوانان در امور مختلف به خصوص دختران دانش آموز، امروز میزبان برترین های این قشر بودیم و امید است نظرات و پیشنهادات برتر و مستعد اجرا این دانش آموزان نتیجه‌ای مطلوب را در جهت انجام برنامه‌هایی برای دختران مشهدی در روز دختر داشته باشد.

همچنین وی اشاره کرد: هر ساله برنامه‌هایی برای دختران تدارک دیده می‌شد که خود آنان در آن مشارکت نداشتند و ارائه‌ی پیشنهادهایشان نیز ممکن نبود نه تنها برای روز دختر بلکه برای تمامی امور مربوط به دانش آموزان. اما در تلاش هستیم دختران برتر صاحب فکر و ایده را در جلسات مربوط به موضوعات دانش آموزی همراه کرده و نظرات آنان را نیز در روند اجرایی کردن برنامه‌ها مورد استفاده قرار دهیم. این برنامه‌ها قرار است تماما به عهده‌ همین قشر از دانش آموزان باشد.

یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد نیز در ضمن اظهار خشنودی از حضور دانش آموزان در این جلسه با ارائه برنامه‌ها شهرداری برای روز دختر عنوان کرد: سه برنامه اصلی و عمومی که برای این هفته در نظر گرفته شده است برنامه ریحان شهر در پارک ریحانه، برنامه ایراندخت و جشن‌های عید تا عید در دهه کرامت است.

مبینا شکرلب پیشتاز و عضور مجلس دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی ضمن قدردانی از دعوت ریحانه ایزدی، مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و شورای شهر مشهدمقدس جهت اهتمام به نظرات دانش آموزان، در راستای برنامه‌ها مطرح شده ایده‌ها اجرایی، دخترانه و خلاقانه‌ای با همفکری و به نمایندگی از دانش آموزان حاضر در جلسه عنوان کرد و افزود: روز دختر به خصوص امسال خواهد توانست ذهنیت مناسبی را در جهت درک ولادت حضرت معصومه(س) و سیره زندگی ایشان برای دختران مشهدی و چه بسا ایران داشته باشد.

مهدی ناصحی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز اظهار کرد: ما به دنبال ایجاد فرصت‌ها اجتماعی برای نوجوانان و جوانان به ویژه دختران که نقش اساسی تری در ساختن آینده و نسل آینده دارند هستیم و از حضور این دانش آموزان پیشتاز به نمایندگی از تمامی دانش آموزان مشهدی و ارائه نظرات اجرایی آنان در یک زمینه از هزاران موضوع مربوط به آنان قدردانی کرده و در حد توان ایده‌ها آنان را در این برنامه ها عملی می‌کنیم.

گفتنی است در پایان این نشست به دختران پیشتاز و نمایندگان سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی نازنین زینب ایمانی، رقیه زهرا علی‌زاده، فروغ الزمان چمن زاری، زهرا عشاق، مبینا شکرلب، تبسم ریگی و سارا مشهدی به عنوان نماینده‌ هیئت مدیره سازمان دانش‌آموزی خراسان‌‌رضوی حکم ابلاغ به عنوان عضو هئیت اندیشه ورز کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر اعطا شد.

دانش‌آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار