معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم «زنگ سپاس معلم» :

امروز «مدرسه» عرصه جنگ نرم با دشمن است

ساری(پانا)- معاون سیاسی، امنیتی ، اجتماعی استانداری مازندران در زنگ سپاس معلم که در مدرسه زنده‌یاد هدی صمدایی برگزار شد، گفت امروز مدرسه عرصه جنگ نرم با دشمن است.

کد مطلب: ۱۳۶۸۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
امروز «مدرسه» عرصه جنگ نرم با دشمن است

«روح‌الله سلگی» در این مراسم ضمن یادآوری شهدای انقلاب و پنج هزار شهید معلم که در همه گردنه‌ها و میدان‌های سخت، در کنار اسلام و انقلاب ایستادند، گفت: افتخاری است که روز شهادت بزرگمردی چون آیت‌الله شهید مطهری به نام معلم انتخاب شد که یکی از معلمان بزرگ معاصر بود.

معاون سیاسی استاندار مازندران افزود: تلاش دشمن تنها به دین و مذهب خلاصه نشد و شاهد هستیم که برای حذف فرهنگ‌های محلی و ارزش‌های کهن ملی ما نیز برنامه دارد و عزم کرد تا دانش‌آموزان و نسل جدید این ارزش‌ها را فراموش کند.

روح‌الله سلگی در ادامه گفت: امروز مدرسه و آموزش‌ و پرورش به صحنه جنگ نرم تبدیل شد و مدرسه عرصه اصلی رویارویی ما در جنگ نرم با دشمن است.

فرماندار مرکز استان مازندران نیز در این مراسم، هفته معلم را تبریک گفت و یاد و نام شهید بزرگوار آیت‌الله مرتضی مطهری را گرامی داشت.

«محمدعلی نوبخت» با اشاره به توسعه امکانات آموزشی در شهرستان ساری گفت: به اندازه‌ای باور به آموزش و پرورش داریم که در برخی روستاها به‌رغم وجود چند دانش‌آموز، مدرسه فعال و کلاس برقرار است چون باور داریم علم و آموزش، خرد ما را به توسعه می‌رساند.

فرماندار مرکز استان گفت: انتخاب مدرسه هدی صمدایی به عنوان اجرای ویژه برنامه زنگ سپاس ، نشانه خردمندی مدیران دستگاه تعلیم و تربیت استان و جناب کمالی است چون این مدرسه یکی از مدارس مهم ساری با کادری مجرّب و دلسوز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار