معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش حوزه سلامت آموزش و پرورش ملارد در شهرستان‌های استان‌ تهران

ملارد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از درخشش کارشناسی، مراقبین و سفیران سلامت شهرستان ملارد در سطح استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش حوزه سلامت آموزش و پرورش ملارد  در شهرستان‌های استان‌ تهران

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از درخشش حوزه سلامت این منطقه در آیین گرامیداشت هفته سلامت با محوریت تجلیل از فعالان حوزه سلامت و اختتامیه هفتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌‌‌آموزی‌ در اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: در این مراسم از مصطفی محمدی، مسئول سلامت آموزش و پرورش ملارد و سمیرا عمادی‌پور، کارشناس سلامت تجلیل شد.

این مقام مسئول افزود: در آیین تجلیل از فعالان حوزه سلامت همچنین از زحمات صادقانه همکاران رقیه حیدری، زهرا گریوانی، شکوفه گراوند، سونیا سرخوش، منیره منصوری و عذرا منقی تقدیر شد.

حضرتقلی ضمن اشاره به اهمیت نقش سفیران سلامت در توسعه بهداشت سایر دانش‌‌‌آموزان ادامه داد: در اختتامیه هفتمین دوره جشنواره سفیران سلامت شهرستانهای تهران از دانش‌آموزان سفیر، آیناز غریب از مدرسه طیبه، سارینا سلگی از آموزشگاه پیامبر اعظم(ص) و حنانه پرچمی، آیلار خاوندکار، پریسا خاتمی از هنرستان طوبی و پریا مرجانی از دبستان حاجیه نوری تجلیل شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار