معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی‌:

امروزه دشمنان قشر فرهنگی و دانش‌آموز را هدف گرفته‌اند

تبریز (پانا) - معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان این که امروزه دشمنان قشر فرهنگی و دانش‌آموز را هدف گرفته‌اند، بر توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
امروزه دشمنان قشر فرهنگی و دانش‌آموز را هدف گرفته‌اند

تراب محمدی در آیین نواختن زنگ سپاس معلم در دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه ۴ تبریز ضمن تبریک روز معلم به تمامی فرهنگیان که در سنگر تعلیم و تربیت هستند، گفت: از تمامی معلمان عزیز که دانش آموزان را در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی است سوق می دهند، تشکر کرده و این ایام را به آنان تبریک عرض می کنم. آنچه انبیا را مقرب درگاه الهی کرد اشتیاق آنها به تربیت انسانهاست و شغل معلمان نیز شغل انبیاست.

وی افزود: معلمان سعی می کنند افراد را از کودکی تربیت کنند ولی در این بین دشمنان امروز قشر فرهنگی و دانش آموز را نشانه گرفته و سعی می کنند هویت ما را بگیرند و مانند ملت خودشان ملت ما را نیز مسخ کند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی اخیر که هم نرم افزاری و هم سخت افزاری بود و بویژه مسمویت دانش آموزان که در واقع وجود نداشت، تبلیغات دشمن آنچنان قوی بود که بعضا همه باور کردند که واقعا مسمومیت اتفاق افتاده است. استرس در دانش آموزان با تبلیغات رسانه ای و دروغهای آنها زیاد بود. آنها آنقدر این دروغ را تکرار کردند که خودشان هم باور کردند.

محمود زاده با تاکید بر اینکه معلمان ستاره های این ملت هستید، گفت: فرهنگیان و معلمان باید دقت کنند. شما با آگاهی و بصیرت می توانید با این توطئه ها مقابله کنید . بحث حجاب نیز بسیار مهم است.

وی افزود: با آموزش، آگاهی و بصیرت افزایی در معلمان می توان از این توطئه ها عبور کنیم. این جنگی است که دشمن شروع کرده است ولی ما با کمک شما معلمان نخواهیم گذاشت غیرت از جامعه رخت بربندد. شما معلمان ۸ سال در جنگ در مقابل دشمن ایستادید و امروز مقابله با دشمن فقط بصیرت و آگاهی می خواهد.

این مقام مسئول ادامه داد: افتخار می کنیم که بعد از انقلاب اسلامی اکثر جامعه بانوان، با سواد شده اند و . بیش از ۵۰ درصد فرهنگیان کشور را بانوان تشکیل می دهند و بانوان نخبه امروز در جایگاه مهم نقش دارند.

وی در پایان گفت: ما قدر دان شما هستیم و اگر شما نباشید جامعه پیشرفت نمی کند. مدرسه و دانشگاه بدون معلمین با بصیرت و آگاه به درد نمی خورد. ‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار