سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

راه و خط امام(ره) برنامه اصلی و جدی ما در دستگاه تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش معتقد است که راه و خط امام(ره) برنامه اصلی و جدی تمامی مسئولان در دستگاه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۶۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
راه و خط امام(ره) برنامه اصلی و جدی  ما در دستگاه تعلیم و تربیت است

رضامراد صحرایی در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولین وزرات آموزش و پرورش با آرمان‌های امام راحل که به مناسبت هفته معلم در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: هفته معلم بهانه‌ای است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مطهری، شهدای معلم و شهدای دانش‌آموز، همچنین بهانه‌ای است بسیار خوب برای تکریم معلمان، معلمان عزیزی که ماموریت، کار و نقش آن‌ها در آینده ایران بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: از برکت خون شهید مطهری (ره) همین بس که روز شهادت ایشان زمانی است مناسب برای گرامی‌داشت یاد و خاطره معلمان عزیز ایران. همچنین این هفته، هفته گرامیداشت شهدای معلم انقلاب نیز است، شهیدانی نظیر شهید رجایی، شهید باهنر و شهید بهشتی که همگی معلم بودند. بسیار خوشحال و خرسندیم که به عنوان آینده سازان ایران اعلام کنیم راه امام توسط معلمان ادامه پیدا خواهد کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حفظ و صدور انقلاب و همچنین صدور پیام انقلاب وظیفه‌ای است که برعهده معلمان گذاشته شده، گفت: همه ما مکلفیم تا فرزندانی تربیت کنیم که نسبت به خداوند متعال مطیع و متقی، نسبت به مردم متعد و مسئولیت پذیر، نسبت به خودشان مومن و خویشتن‌دار و نسبت به محیط نگهبان و نگه‌دار باشند. هنگامی که دانش‌آموزی به این شیوه تربیت شود، آینده ایران شکوفا خواهد بود.

صحرایی افزود: امام (ره) به خوبی و درستی تاکید می‌کردند که مدرسه و آموزش و پرورش ارکان پیشرفت کشور هستند. امروز هم مقام معظم رهبری فرمودند «آموزش و پرورش اصل است». باید دانست هیچ چیز دیگری درر کشور اهمیتش به اندازه این مجموعه نیست، دلیل آین نیز این است که آینده ایران را می‌سازند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: راه و خط امام(ره) برنامه اصلی و جدی همه ما در دستگاه تعلیم و تربیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار