اعزام کاروان‌های راهیان نور استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

همدان (پانا) - دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت کاروان‌های زیارتی راهیان نور از تاریخ ۱۴ اردیبهشت به مدت دو روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان‌های راهیان نور استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش روابط عمومی سپاه انصار الحسین علیه‌السلام، مهدی بابایی‌فر با اشاره به بهره‌مندی از سیره شهدا در زندگی فردی، اظهار داشت: شهدای گرانقدر چراغ راه ما هستند و عمل به سیره ایشان موجبات رشد و تعالی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت نام در کاروان‌های زیارتی مناطق عملیاتی غرب کشور می‌توانند از تاریخ 7 اردیبهشت تا 11 اردیبهشت به مدیران اردویی، راهیان نور و گردشگری حوزه‌های مقاومت و سپاه ناحیه مراجعه کنند.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت اعزام اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این مرحله تعدادی سهمیه برای اعزام به صورت خودروی شخصی با حضور اعضای خانواده در نظر گرفته شده است، گفت: داوطلبان می‌توانند برای حضور با خانواده خود نیز ثبت نام کنند.

بابایی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: کاروان‌های زیارتی از تاریخ 14 اردیبهشت به مدت دو روز از یادمان‌های مرصاد، شهدای قراویز، شهید بهشتی و پادگان ابوذر و آرامگاه احمد ابن اسحاق بازدید خواهند کرد و به ارتفاعات بازی‌دراز صعود می‌کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار