متفکر آزاد در گفت‌وگو با پانا:

تحول در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر معلمان است

هفته معلم در نظام جمهوری اسلامی ایران مساوی با سایر موضوعات نیست

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه برنامه‌محوری در نظام تحول آموزش و پرورش مبتنی بر معلمان است، ابراز امیدواری کرد با اصلاح فرآیند اجرایی رتبه‌بندی معلمان و عملکرد دقیق وزارت آموزش و پرورش، رضایتمندی در جامعه معلمان ایجاد و به امور تحولی پرداخته شود.

کد مطلب: ۱۳۶۷۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تحول در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر معلمان است

روح الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با پانا ضمن گرامیداشت هفته معلم، اظهار کرد: «هفته معلم برای تمامی کشورها مهم است اما از آنجایی که نظام کشور ما نظامی تمدنی است، این هفته برای ما دارای اهمیت بیشتری است و موضوع آموزش و پرورش و موضوع معلم، مساوی با سایر موضوعات برای ما نیست. هم حوزه کرامت معلمان، هم حوزه معیشت معلمان و هم حوزه برنامه محوری در نظام تحول آموزش و پرورش مبتنی بر معلمان است.»

وی افزود: «همه اینها از اولویت‌های نظام برای فرهنگیان و معلمان است. امیدوارم که با اصلاح فرآیند اجرایی رتبه‌بندی معلمان و بهبود آیین‌نامه اجرایی آن و عملکرد دقیق وزارت آموزش و پرورش، رضایتمندی در جامعه معلمان ایجاد شود و ما بتوانیم پس از آن، امور تحولی آموزش و پرورش را پیش بگیریم.»

نماینده مردم آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس بیان کرد: «در بودجه همه این موضوعات دیده نمی‌شود؛ بخشی از اینها باید به مرور انجام شود اما ما سعی کردیم تا جایی که امکان داشته باشد، نیازهای اولیه حوزه رتبه‌بندی معلمان را رفع کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار