در نشست توجیهی سفیران رسانه شهرستان فارسان عنوان شد:

سفیران رسانه، طلایه‌دارن آگاهی بخشی جامعه هستند

فارسان (پانا) -مدیر آموزش و پرورش شهرستان فارسان، سفیران رسانه و خبرنگاران را ارکان اصلی آگاهی بخشی جامعه برشمرد و رسانه‌ها را عاملی اثرگذار در جهت‌دهی افکار عمومی دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۷۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سفیران رسانه، طلایه‌دارن آگاهی بخشی جامعه هستند

جلسه توجیهی سفیران رسانه شهرستان فارسان با حضور وهاب فروزنده مدیر آموزش و پرورش،جمعی از کارشناسان و مسئولان آموزش و پرورش و دانش آموزان این شهرستان در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

فروزنده در این نشست بر تاثیر رسانه ها در جوامع امروزی تاکید کرد و گفت:امروزه ما در عصر ارتباطات و رسانه به سر می بریم. وجود رسانه ها نقطه عطفی در جهت دهی افکار عمومی بوده است. متاسفانه امروزه دشمنان در عرصه جنگ نرم با انتشار اخبار کذب و یا بزرگ نمایی و اغراق در بیان بعضی از اتفاقات ،سبب انحراف افکار عمومی شده اند و همین موضوع عامل بسیاری از مشکلات کشور است.

وی خطاب به دانش آموزان عنوان کرد:شما به عنوان آینده سازان کشور در کنار درس و تحصیل خود می توانید به عنوان سفیران رسانه در این عرصه فعالیت کنید و با داشتن صداقت و شجاعت در بیان ، به مردم و به ویژه قشر دانش آموزی، آگاهی ببخشید و از انحراف افکار عمومی جلوگیری کنید.

در ادامه نکاتی پیرامون تهیه گزارش و خبر توسط مسئولان آموزش و پرورش برای دانش آموزان تشریح شد.

شاهقلی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز طی تماس تصویری در این جلسه، ضمن بیان مطالبی در رابطه با اهمیت رسانه؛ از انعقاد تفاهم نامه ای با مرکز صدا و سیمای استان جهت پخش گزارشات سفیران رسانه از شبکه تلویزیونی استان خبر داد.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار