قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی تشریح کرد؛

جزئیات برگزاری جشنواره مفاخر به روایت دانش‌آموزان

۱۷۰ دانش‌آموز به جشنواره ملی راه می‌یابند

تهران (پانا) - قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی، جزئیات برگزاری جشنواره مفاخر به روایت دانش‌آموزان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری جشنواره مفاخر به روایت دانش‌آموزان

وحید بیگدلی به جزئیات برگزاری جشنواره مفاخر به روایت دانش‌آموزان اشاره و اظهار کرد: مقدمات برگزاری این جشنواره از مهرماه سال گذشته در سراسر کشور با شناسایی بالغ بر ۴ هزار فرهیخته به عنوان الگوهای تمدن‌ساز ایرانی اسلامی توسط دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف آغاز شد.

وی ادامه داد: در فاز اول، فرهیختگان ۷۲۳ منطقه آموزش و پرورش احصاء و به استان معرفی و پس از نظارت، کارشناسی و انتخاب برترین‌ها، منتخبین هر استان به سازمان مرکز معرفی شده‌اند.

بیگدلی بیان کرد: بعد از مرحله شناسایی اولیه و انتخاب افراد، دانش‌آموزان پژوهش‌های خود را درباره منتخبین آغاز کرده و در طول سال تحصیلی در مدارس پیرامون این افراد به بحث و تبادل نظر پرداختند. در نهایت آثار فاخری از این فعالیت آماده و در سطح شهرستان و مناطق، جشنواره روایتگری دانش‌آموزی از مفاخر علمی، دینی، فرهنگی و ادبی و... برگزار شد و منتخبین این جشنواره به سازمان مرکز معرفی شدند که تاکنون بالغ به ۳۰۰ اثر ارسال شده و از بین این آثار با داوری کارشناسان توانمند کشوری، ۱۷۰ اثر به جشنواره ملی راه می‌یابند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: نمایشگاهی از آثار تهیه‌شده با روایتگری دانش‌آموزان ۳۲ استان برگزار می‌شود که هر استان عهده‌دار یک غرفه خواهد بود. در اختتامیه این نمایشگاه نیز از برترین‌های روایتگری دانش‌آموزی تجلیل همچنین از کتاب اولین جشنواره مفاخر به روایت دانش‌آموزان در این همایش رونمایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار