جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت آغاز شد

‌تهران (پانا) - جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با دستور بررسی استیضاح رضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت آغاز شد

صحن علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست‌ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، آغاز شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی دستور کار صحن علنی امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

*بررسی تقاضای استیضاح وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت (در اجرای ماده(223) آئین نامه داخلی مجلس)

‌براساس بند یک ماده ۱۰۸ و ماده ۲۳۴ و ۲۳۵ آیین‌نامه داخلی مجلس حداکثر زمان استیضاح پنج ساعت است که سهم استیضاح‌کنندگان دو ساعت و سهم دفاع‌کنندگان سه ساعت است. در ابتدا در خدمت چندین تن از نمایندگان خواهیم بود که به نمایندگی از استیضاح‌کنندگان در یک ساعت و نیم مطالب خود را ارائه خواهند کرد. سپس در صورت حضور ریاست‌جمهوری ایشان یک ساعت فرصت دارند تا از وزیر دفاع کنند. در ادامه نیز در خدمت وزیر به مدت یک ساعت و نیم خواهیم بود. سپس دو نفر از نمایندگان استیضاح‌کنندگان به مدت نیم ساعت صحبت خواهند کرد و در انتها نیز وزیر برای دفاع ۳۰ دقیقه فرصت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار