نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز:

مربیان سلامت، بازوی اجرایی برنامه بهداشت در مدارس هستند

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز مربیان سلامت را بازوی اجرایی برنامه بهداشت در مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۷۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مربیان سلامت، بازوی اجرایی برنامه بهداشت در مدارس هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی در مراسم گرامیداشت هفته سلامت گفت: موفقیت دانش آموزان در زیر سایه سلامت جسمی و روحی است چرا که اگر یک انسان سالم نباشد توانایی انجام کاری را نخواهد داشت و لذا در این خصوص یکی از وظایف اصلی و مهم خانواده و معلمان آشنایی و انتقال دانش در بحث سلامت به دانش آموزان هستند.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت موارد بسیار زیادی وجود دارد که یکی از این موارد بحث سلامت است چرا که اگر بتوانیم اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهیم می‌توانیم گام های موثری را برای دستگاه آموزش و پرورش برداریم و لذا علاوه بر این موضوع در سند تحول نیز به بحث سلامت اشاره بسیار زیادی شده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز اذعان کرد: نوجوانان و جوانان در حال حاضر در یک دوره سنی قرار گرفته اند که ذهن بسیار فراگیری را دارند و لذا می‌توانند مسائل مربوط به بهداشت و سلامت را خیلی زود یاد بگیرند و به دوستان و همسالان خود انتقال دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مربیان سلامتی که در مدارس هستند به عنوان بازوی اجرایی برنامه بهداشت در مدارس شناخته می‌شوند و لذا در این رابطه مربیان سلامت نقش بسیار مهمی را در خصوص حفظ و ارتقا سلامت دانش آموزان ایفا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار