در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

هیچ قطار مترویی بدون ایمنی حرکت نمی‌کند؛ پرشدن انبارهای مترو مساله درون خانوادگی است

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت هیچ قطار مترویی بدون ایمنی در خطوط حرکت نمی‌کند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
هیچ قطار مترویی بدون ایمنی حرکت نمی‌کند؛ پرشدن انبارهای مترو مساله درون خانوادگی است

مسعود درستی در گفت و گو با پانا درخصوص این که آیا انبارهای مترو که درباره خالی بودن بارها هشدار داده شده بود پر شده اند گفت :«‌نباید چنین نگرانی هایی را به مردم منتقل کنیم ، وظیفه ما است که قطارهایی که به خطوط مترو وارد می کنیم ایمن باشند واز کیفیت و استاندارد لازم را داشته باشند که تمامی قطارهایی که به خطوط وارد می شوند ایمن هستند ، موضوع خالی بودن یاپر بودن انبارهای مترو به نظرم می‌آید که تنها به مردم و مسافر استرس وارد می‌کند. ما وظیفه‌مان این است که حتی اگر انبار هم خالی باشد، باید بتوانیم کارهایمان را انجام دهیم .»

وی در پاسخ به این پرسش که قرارداد 800 میلیارد تومانی برای تأمین تجهیزات مترو تهران به چه سرانجامی رسید گفت: «این قرارداد عملیاتی نشد.»

درستی درخصوص کمبود نیرو درحوزه راهبر متروو این که بسیاری از قطارها با یک راهبر درخطوط حرکت می کنند گفت :« ما باید درخصوص حرکت قطارها استانداردهایی را رعایت کنیم که این کار را انجام می دهیم درخصوص این که یک قطار دو راهبر داشته باشد یا یک راهبر استانداردی تعریف نشده است. اگر درخصوص کمبود نیروی راهبر هم گلایه ای وجود دارد درون سازمانی و درون خانوادگی است که نباید از درون خانواده هم بیرون برود.»

درستی درخصوص این که امنیت مسافران هم یک موضوع درون خانوادگی مترو محسوب می شود گفت :« وظیفه ما در مترو سفر ایمن است که من به مسافران این یقین را می دهم هیچ قطاری بدون ایمنی حرکت نمی کند. شما یک استاندارد برای من پیدا کنید در مورد اینکه روی یک تا دو راهبر اظهارنظر کند. ما یک چیزهایی را خودمان به صورت ایمنی داخلی تعریف کردیم ومن به عنوان مدیرعامل بهره‌برداری مترو به مسافر یقین می‌دهم که هیچ کار غیراستانداردی در راهبری قطار اتفاق نمی‌افتد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار