انهدام باند سرقت احشام در"بیرجند"

بیرجند (پانا) - رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سرقت احشام در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند خبر داد و گفت در این رابطه 3 سارق دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سرقت احشام در"بیرجند"

سرهنگ "کاظم صادقی" اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای حوالی شهرستان "بیرجند"، بلافاصله پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، یک سارق را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کرده و برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی بیان داشت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامی شد اما با رو به رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات چاره ای جز بیان حقیقت نداشته لب به اعتراف گشوده و به 2 فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند اعتراف کرد.

سرهنگ صادقی با اشاره به این که متهم دستگیر شده به 2 همدست خود نیز اعتراف و مأموران در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار