با حضور مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش؛

دارالقرآن حضرت رسول اکرم(ص) منطقه بسطام افتتاح شد

سمنان (پانا) - دارالقرآن حضرت رسول اکرم(ص) منطقه بسطام استان سمنان با حضور مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دارالقرآن حضرت رسول اکرم(ص) منطقه بسطام افتتاح شد

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم، با تاکید بر توجه ویژه به آموزه های دینی و قرآنی و تاثیر آن در زندگی شخصی افراد، افزود: آموزش قرآن مختص به آموزش و پرورش نیست؛ بلکه همه سازمان ها باید در این مسیر آموزش و پرورش را حمایت نمایند.

میکائیل باقری، با اشاره به اینکه یک مرکز قرآنی باید یک مرکز خدماتی و فعال در همه زمینه با محوریت قرآنی باشد، تصریح نمود: دانش آموزان تربیت شده در این مکتب باید یک سفیر قرآنی و یک منتظر حقیقی باشند.

وی، استفاده از نیروهای خلاق و مبتکر، تعامل با سایر نهادها جهت نیروسازی، ایجاد انگیزه در دانش آموزان و تربیت عاملین به قرآن را از ویژگی های مرکز دارالقرآن برشمرد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بسطام نیز در این مراسم، با اشاره به فعالیت های مرکز دارالقرآن منطقه بسطام، جذب ۲۰۰ درصدی این دارالقرآن نسبت به سال گذشته را از افتخارات دارالقرآن منطقه بسطام دانست.

سیدعلی هاشمی تصریح نمود: بیش از ۳ هزار دانش آموز در ۳۵ شعبه و ۷۵ کلاس درس و پنج گروه همخوانی زیر نظر این مرکز فعالیت دارند که ۴۰ مربی خالصانه و بدون چشم داشت در این مراکز زحمت می کشند.

وی با اشاره به اجرای طرح های قرآنی و فعالیت های فرهنگی در این مرکز افزود: ۷۰ درصد دانش آموزان تحت پوشش مرکز، جزء ۳۰ قرآن مجید را حفظ نموده اند.

گفتنی است؛ اجرای حاملان قرآن توسط دانش آموزان دبستان حضرت رقیه(س)، سرود جمهوری اسلامی، اجرای سرود دانش آموزان دبیرستان ام الائمه و افتتاح مرکز دارالقرآن توسط همسر شهید حاج حسنی از برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار