دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش:

سند تحول بنیادین یک الگوی موفق تربیت انسان صالح است

تهران (پانا) - دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت امروز در جهت ارائه و پیشنهاد سند اسلامی و بومی تحول بنیادین به‌عنوان یک الگوی موفق تربیت انسان صالح و شایسته جامعه برای دیگر کشورها به‌ویژه کشورهای اسلامی و منطقه‌ای، اقدامات قابل‌توجهی انجام‌گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین یک الگوی موفق تربیت انسان صالح است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمید نیکزاد مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در نشست فعالان حوزوی عرصه بین‌الملل که با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیرحوزه‌های علمیه برگزار شد به نقش و رسالت آموزش و پرورش در عرصه بین‌الملل اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در ایران، ایشان چشم‌انداز حکومت اسلامی را در سراسر گیتی و برای حمایت از تمامی مستضعفان عالم در نظر داشتند. آموزش‌وپرورش هم به‌عنوان یکی از زیرنظام‌های بنیادین حکومت اسلامی و بسترساز رشد همه‌جانبه آینده‌سازان و مولد سرمایه انسانی کشور نقش حیاتی در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی دارد و در گام بعدی بستری برای گسترش ارزش‌ها و فرهنگ این انقلاب به دیگر کشورها و ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب فراهم خواهد آورد.

وی ادامه داد: مطابق با آرمان امامین انقلاب، آموزش‌وپرورش دولت سیزدهم از عملکرد انفعالی و تأثیرپذیر به رویکردی فعالانه و اثرگذار چرخش کرد و دیپلماسی آموزشی را با قوت بیشتری در دستور کار قرار داد تا بتواند به‌عنوان صادرکننده فرهنگ و ارزش‌های اسلام ناب در دیگر کشورهای تشنه حقیقت و زندگی سعادتمندانه قلمداد شود.

نیکزاد بیان کرد: امروز در جهت ارائه و پیشنهاد سند اسلامی و بومی تحول بنیادین به‌عنوان یک الگوی موفق تربیت انسان صالح و شایسته جامعه برای دیگر کشورها به‌ویژه کشورهای اسلامی و منطقه‌ای، اقدامات قابل‌توجهی انجام‌گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار