پُخت ۳ هزار غذا برای نیازمندان و ۷هزار افطاری در دهنو، خلیل آباد

خلیل آباد (پانا) - مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) و عضو شورای اسلامی روستای دهنو، شهرستان خلیل آباد از پُخت ۳ هزار غذا برای نیازمندان و ۷ هزار افطاری ساده در روستای دهنو خلیل آباد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پُخت ۳ هزار غذا برای نیازمندان و ۷هزار افطاری در دهنو، خلیل آباد

حسین دلربا اظهار کرد: روستای دهنو خلیل آباد در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ افتخار این را دارد با پخت بیش از ٣ هزار غذا جهت کمک به نیازمندان روستا و همچنین برنامه ٧ هزار افطاری ساده به نیّت شهدا در محل مساجد روستای دهنو، خلیل آباد برای مردم روزه دار روستا برگزار شد.

وی افزود: پخت غذایی که برای ۳۰۰۰ نفر از نیازمندان در نظر گرفته شده است و همچنین ۷هزار افطاری ساده توسط خیرین روستای دهنو، هماهنگی نهاده های پایگاه بسیج برداران شهدا و شهید فاطمی دهنو، همکاری مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) روستا، همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا انجام شد. همچنین با همکاری سپاه ناحیه خلیل آباد، مرکز کانون خادمیاران رضوی و اداره اوقاف شهرستان خلیل آباد صورت گرفت.

دلربا در ادامه با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در مساجد روستای دهنو بیان کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان در قالب قرارگاه فرهنگی روستا مراسم محفل انس با قرآن را در مساجد روستای دهنو با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز بسیجی برگزار شد که از این تعداد ۱۵۰ دانش آموز پسر و ۱۵۰ دانش آموز دختر در مراسم دوره قرائت قرآن حضور داشتند.»

وی ادامه داد: ما در جهت تشویق حضور دانش آموزان در دوره قرائت قرآن، برنامه اردوی مشهد را برنامه ریزی کردیم و مدرک قرآنی برای حضور ۶۰ ساعت دانش آموزان در دوره قرائت قرآن که توسط مؤسسه حکمت پویان به آنان اهداء خواهد شد را در پایان ماه مبارک رمضان برای دانش آموزان در نظر گرفتیم.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار