سارا عاصمی

سربازان حاج قاسم در پله‌های مسجد الاقصی

قم(پانا)- دیری نخواهد پایید که سربازان حاج قاسم از پله های مسجد الاقصی یکی پس از دیگری بالا می روند و ندای آزادی قدس را فریاد می زنند.

کد مطلب: ۱۳۶۵۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سربازان حاج قاسم در پله‌های مسجد الاقصی

هردم و هرنفس نزدیک تر میشویم به لحظه پیروزی و بند رهایی از اسارت و آوای تپش های کوبنده یمان در سینه تبدیل به سلاحی جنگنده ، که به جنگ دشمنان رهسپار میشود و مشت محکمی بر دهانشان.

به رسم هر سال و به وقت آخرین جمعه مبارک ترین ماه پروردگار به عشق حمایت از مظلوم ترین عین حال آزاده ترین مردم جهان با دستور و فتوایی از سوی پیر خمین که همچون پدری دلسوز چشم ظاهرمان را که خیر بلکه ندای درون هریک از فرزندانش را برانگیخت، به راهپیمایی و همپیمایی برای حمایت از برادران دینی مان میشتابیم.

سردار سرافراز ما جمله ای سحر انگیز داشت که ما به آن اعتقادی قلبی داریم: «هیچ شبی نیست که بخوابیم و به شما فکر نکنیم، بدانید در آنجایی که فکرش نمی کنید ما در نزدیکی شما هستیم»

دولت جعلی اسرائیل که صهیونیسم‌های اشغالی قدس آن را تشکیل داده اند، شعور و انسانیت که هیچ آنها حتی برای کودکی شیرخوار و مادرش رحمی ندارند و همچون سرشت حیوانات رفتار می کنند، به گفته رهبرمان کمتر از ۲۰ سال آینده را نخواهند دید؛ اما ظاهراً خودشان علاقه دارند هر چه زودتر و سریع تر از نقشه فلسطین و کل جهان محو شوند.

روز قدس روزی است که ممکن است سالیان سال پی در پی در راهپیمایی شرکت کرده، اما از هدف شرکتشان هیچ چیز نمی دانند، ولی نزدیک به چند سال پیش آگاهی مردم ما و کل جهان پیشرفت کرده و دیگر با منطق و عقل خودشان می‌سنجد و پس از ۷۵ سال دیگر ظلمی که به مردم مظلوم فلسطین می‌شود آشکارا در دنیا طنین می اندازد.

این را خطاب به کودکان فلسطینی میگویم: هنگامی که به زودی پله های مسجد الاقصی را یکی پس از دیگری طی می کنیم و بالا میرویم، از ما خواهند پرسید: که هستید؟ فریاد خواهیم زد: سربازان‌حاج‌قاسم!

و گویی میتوان آن لحظه را دید که درختان زیتون میوه می‌دهند و با لذت به ثمره سختی هایشان که حال از هر شهدی شیرین تر است می‌نگرند.

دانش آموزخبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار