رضا میرزاده:

نوجوانان روزه اولی نیازمند یاری و همراهی اطرافیان هستند تا بذر عبادت و ایمان در وجودشان کاشته شود

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ در مراسم معنوی افطار که با حضور دانش آموزان روزه اولی پسر نوجوان منطقه برگزار شد، کاشه شدن بذر عبادت و ایمان در وجود نوجوانان روزه اولی را نیازمند یاری و همراهی اطرافیان دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان روزه اولی  نیازمند یاری و همراهی اطرافیان هستند تا بذر عبادت و ایمان در وجودشان کاشته شود

آموزش و پرورش منطقه ۳ در مراسم معنوی افطار با حضور دانش آموزان روزه اولی پسر نوجوان منطقه را در اداره آموزش و پرورش منطقه ۳ و با حضور مسئولین منطقه ای برگزار کرد.

سید رضا میرزاده ، مدیر آموزش و پرورش منطقه 3 تهران در دیدار با دانش آموزان پسر روزه اولی این منطقه در مراسم افطاری که برای آنان تدارک دیده شده بود گفت: تجربه اولین روزه‌داری و حال و هوای نخستین روزهای روزه گرفتن و میهمان سفره خداوند شدن، بسیار شیرین و خاطره انگیز است و این خاطره زیبا با برنامه ریزی و همراهی بهتر و بیشتر محیط زندگی نوجوانان یعنی خانه و مدرسه مضاعف خواهد شد.
وی افزود: نوجوانانی که برای اولین بار حس ناب روزه ‌داری را تجربه می‌کنند، نیازمند یاری و همراهی اطرافیان و سایرین هستند و می‌بایست با تشویق و ترغیب در وجود آنها بذر عبادت و ایمان کاشته شود.
میرزاده ادامه داد: یاد و خاطره روزه های ماه مبارک رمضان، که در نگرش دینی و معارفی ما از آن به شیرینی عبادت یاد شده و می تواند پایبندی به مناسک مذهبی و واجبات دینی را از یک امر واجب به یک کشش ناشی از محبت تبدیل نماید.
وی با اشاره به تلاش های دینی و فرهنگی انجام شده در محیط های آموزشی و پرورشی اظهار کرد: این مراسم که در سالن یاس آموزش و پرورش منطقه 3 تهران برگزار شد، نمونه ای از تلاش برای ایجاد شوق عبادت و شناخت برای نوجوانانی است که افتخار تشرف به تکلیف پیدا کرده اند.
گفتنی است در مراسم جشن نو روزه داران دانش آموز منطقه 3 ضمن برگزاری مسابقه، حرکات نمایشی، اجرای برنامه های مذهبی، گروه نسل ظهور به اجرای سرود پرداختند.
همچنین در این مراسم به تمامی حاضرین به عنوان یادبود بسته فرهنگی و اهدایی تعلق گرفت و در پایان نوجوانان روزه اولی به همراه والدین مهمان سفره افطار و شام بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار