استاندار آذربایجان غربی:

دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن همکاری لازم را داشته باشند

تقویت اقتصاد روستایی و ساخت مسکن اقتصادی روستایی ضروری است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی گفت همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن لازم و ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۶۵۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن همکاری لازم را داشته باشند

محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای تأمین مسکن استان با تاکید بر لزوم بررسی و احصا مشکلات طرح نهضت ملی مسکن، افزود: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و عملکرد بانک‌های عامل در این طرح به صورت روزانه رصد و کنترل شود تا مشکلی در اجرای طرح به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه مساله اعطای تسهیلات مهم‌ترین بخش در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که باید رصد و بررسی دقیق شود افزود: برخی موانع و مغایرت‌ها بررسی شود و در همین راستا رفع ابهامات و مشکلات در اولویت است تا موانع پیش روی اجرای طرح نهضت ملی مسکن برطرف شود و شتاب دهی پروژه نهضت ملی مسکن با جدیت انجام گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن لازم و ضروری است.

معتمدیان ادامه داد: ساخت مسکن در اولویت توجه دولت بوده و باید به این مساله توجه کرد که مسئله مسکن در بخش‌های مختلف اجتماعی اثرگذار است. بانک‌های عامل به صورت هفتگی گزارش دهند تا روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی بررسی و رصد دقیق شود.

معتمدیان اضافه کرد: همچنین اطلاع رسانی به متقاضیان نهضت ملی مسکن برای ادامه تکمیل روند ثبت‌نام طرح انجام گیرد تا خللی در روند طرح به وجود نیاید. مشکلی از بابت تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی وجود ندارد و همکاری همه جانبه در این خصوص اعمال شود.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ظرفیت‌های موجود استان صورت گیرد تا مردم از این طرح اطلاعات کامل داشته باشند.

معتمدیان افزود: در طرح‌های مسکن روستایی نیز بنیاد مسکن به دنبال واگذاری اراضی متناسب با ظرفیت موجود انجام گیرد و مشکلی از بابت تأمین زمین در روستا نیز وجود ندارد.

وی تاکید کرد: باید به دنبال تقویت اقتصاد روستایی و ساخت مسکن اقتصادی روستایی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار