مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی:

اولیا و دانش‌آموزان باید در امور مدرسه مشارکت داده شوند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت اولیا و دانش‌آموزان باید در امور مدرسه مشارکت داده شوند و علاوه بر مشارکت اولیا، دانش‌آموزان نیز باید هوشیار باشند و با شرکت در امور مدرسه و جامعه و مسئولیت‌پذیری تاثیرگذار باشند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اولیا و دانش‌آموزان باید در امور مدرسه مشارکت داده شوند

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: راهپیمایی روز قدس با وجود اینکه بعد از شب قدر بود باشکوه برگزار شد و عملکرد روابط عمومی در انعکاس به موقع اخبار عالی بود.

وی افزود: همانگونه که حضور مردمی در این راهپیمایی در نشان دادن اتحاد و همبستگی ملت تاثیرگذار بود، باید اولیای دانش آموزان در همه عرصه‌ها مشارکت داده شوند.

وی بیان کرد: علاوه بر مشارکت اولیا، دانش آموزان نیز باید هوشیار شوند و با شرکت در امور مدرسه و جامعه و مسئولیت پذیری تاثیرگذار باشند.

وی بر سازماندهی و توجیه دستورالعمل نیروهای قرارداد کار معین تاکید کرد و افزود: تدوین دستورالعمل واحد باعث جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بر تعیین تقویم اجرایی نقل و انتقالات مشخص تاکید کرد.

سید ابوالفضل حسینی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه پس از بیان نکاتی در خصوص برگزاری اجلاس معلمین نمونه در خصوص فرآیند شناسایی این معلمان گفت: ارسال بخشنامه به ادارات و ابلاغ شیوه‌نامه انجام شده، دبیران ستاد در نواحی و مناطق تعیین شده اند، ابلاغ این افراد صادر و آموزش های توجیهی به این دبیران داده شده است.

وی افزود: تعداد ۲۵۱۷ همکار آقا و ۸۲۲۸ همکار خانم در سطح مدرسه در فرایند شناسایی معلمین نمونه ثبت نام کردند که در کل در سطح خودارزیابی شرکت کنندگان در استان، ۱۰ هزار و ۷۴۵ نفر هستند.

وی ادامه داد: راه یافتگان به مرحله استانی پس از ارزیابی های لازم به مرحله کشوری وارد می شوند و در این مرحله از هر دوره تحصیلی در استان سه نفر یعنی در مجموع ۹ نفر از استان انتخاب می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص برنامه های آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم سخن گفت و در ادامه افراد حاضر در جلسه پیشنهادات و نکات مورد نظر خود را ارائه دادند.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار