جلسه علنی آغاز شد؛

سوال از وزیر اقتصاد در دستورکار مجلس

تهران (پانا) - بررسی سوال نماینده مردم تهران از سید احسان خاندوزی، وزیر اموراقتصادی و دارایی در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۶۴۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سوال از وزیر اقتصاد در دستورکار مجلس

نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۱۹۶تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست سوال زهره الهیان نماینده مردم تهران از سید احسان خاندوزی وزیر اموراقتصادی و دارایی و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

همچنین ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی و گزارش شوردوم کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی سندالحاقی(پروتکل) تمدید موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دولتهای عضو، بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق ۷ تبصره به ماده ۷ اساسنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابت تسهیل روند ساخت و ساز روستایی برای بومیان روستا و حمایت از دولت در جهت ساخت یک میلیون مسکن در سال از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار