در گفت‌وگو با پانا:

حمید درخشان: چه کسی تضمین می‌کند سپاهان همه بازی‌هایش را ببرد؟

پرسپولیس قهرمانی می‌خواهد باید همه بازی‌ها را ببرد/هفته آخر قهرمان لیگ مشخص می‌شود

تهران (پانا)- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که برد تیم‌های تعقیب‌کننده باعث می‌شود سپاهان صدرنشین تحت فشار قرار بگیرد و باز هم امتیاز از دست دهد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: چه کسی تضمین می‌کند سپاهان همه بازی‌هایش را ببرد؟

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت:«بازی کردن با تیم‌های قعر جدولی و تیم‌هایی که در منطقه سقوط هستند، حتی از مدعیان قهرمانی هم دشوار تر است. این تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و انتحاری بازی می‌کنند. ابتدای بازی هم تیم مس خیلی فشار آورد و موقعیت خطرناک ایجاد کرد اما تجربه بازیکنان پرسپولیس باعث شد آنها رفته‌رفته بازی را بگیرند و در همان نیمه اول به گل برسیم. گل زودهنگام در این طور بازی‌ها خیلی تاثیر گذار است و باعث می‌شود تا بازی بسته آنها هم خنثی شود.»

وی افزود: «ما در نیمه اول باید چند گل دیگر می‌زدیم اما خیلی فرصت‌سوزی کردیم. دیگر نباید این‌طور فرصت‌ها را از دست بدهیم. همیشه نمی‌شود این قدر موقعیت گیر آورد. آن بازیکن برزیلی ما نشان داد که اصلا فوتبالیست نیست و دو توپ صددرصد را بیرون زد. به نظرم اگر به جای او تعویض دیگری می‌کردیم موفق‌تر بودیم. دیدید که عیسی آل‌کثیر بعد از ورودش چقدر تاثیرگذار بازی و پنالتی گرفت و موقعیت گل هم ایجاد کرد.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «ما بازی سختی را بردیم و خدا را شکر ۳ امتیاز حساسی گرفتیم. دقایقی از بازی در نیمه دوم را از دست دادیم و نزدیک بود بازی مساوی شود. توپ به تیر ما خورد. به‌خاطر این است که می‌گویم نباید به راحتی موقعیت از دست بدهیم. در نیمه دوم بازی تعویض‌های خوبی انجام شد و بازی را مدیریت کردیم. در بازیهای باقی مانده هم باید با تمرکز و آرامش پیش برویم و بتوانیم ۳ امتیازها را بگیریم.»

حمید درخشان به دربی هفته آینده پایتخت اشاره کرد و گفت: «دربی خیلی مهمی در پیش است. الان مهمترین بازی فصل پرسپولیس بازی با استقلال است و باید ببریم.اگر قهرمانی می‌خواهیم باید هر ۴ بازی باقی مانده را ببریم. حریف مستقیم ما استقلال است و آنها هم مدعی قهرمانی هستند. شک نکنید که با بردهای پرسپولیس و استقلال،سپاهان در صدر جدول تحت فشار است. شک نکنید آنها امتیاز از دست می‌دهند. چه کسی تضمین می‌کند که سپاهان امتیاز ندهد؟ هیچ مربی هم نمی‌تواند قول دهد. مگر روی پیشانی فوتبال نوشته حتماً برنده می‌شوید؟ ما باید همه را ببریم و مساوی در دربی یا هر کدام از بازی‌ها، سپاهان را قهرمان می‌کند.»

وی خاطرنشان کرد: «آن اتفاقات نمی‌افتاد باید ما الان قهرمان می‌شدیم. شرایط روحی روانی تیم را به هم ریختند.چند اشتباه سریالی داوری هم اتفاق افتاد. صحبت‌های یحیی هم اشتباه بود و نباید در آن مقطع آن حرف‌ها را می‌زد. با این حال دیگر گذشته و نباید اجازه دهیم در این بازی‌های باقیمانده تیم تمرکزش گرفته شود. تیم‌ها نزدیک به هم هستند و کوچکترین لغزشی باعث از دست رفتن جام می‌شود.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «سپاهان هم واقعا تیم شایسته‌ای بوده است. آنها امکانات و پول و ثروت و بازیکن و مربی دارند. تیمشان روی فرم است و بازی مستقیم با ما را هم بردند. پاداش و پول قراردادشان به موقع پرداخت می‌شود. هیچ دغدغه مالی ندارند. تنها تیمی است که هیچ کس از آن شکایتی نکرده و پرونده خارجی نداشته است. ما باید دربی را ببریم تا این تیم همچنان تحت فشار باشد. بالاخره باید تمام تلاش خود را برای گرفتن صدر انجام دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار