فرمانده انتظامی استان اصفهان:

دانش‌آموزان با حضور معنا‌دار در راهپیمایی روز قدس ، اعلام همبستگی‌شان را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند/فیلم

اصفهان(پانا) - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت دانش‌آموزان با حضور معنا‌دار در راهپیمایی روز قدس، اعلام همبستگی خود را با ملت فلسطین و خصوصا با دانش‌آموزان عزیز و مظلوم در غزه، در کرانه باختری اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با حضور معنا‌دار در راهپیمایی روز قدس ، اعلام همبستگی‌شان را با ملت مظلوم  فلسطین اعلام کردند/فیلم

فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفتگو با پانا گفت: بحث آزاد سازی قدس سرمشقی است که حضرت امام در روزهای اول انقلاب برای همه امت اسلام و نه فقط ایرانیان ، بلکه برای همه جوانان مسلمان ترسیم فرمودند و خوب دانش آموزان ما آینده سازان این نظام الهی هستند که باید برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده شوند.

سردار محمد رضا میر حیدری افزود: این عزیزان آموختگان مکتب امام عزیزمان هستند و پیروان ولایت هستند.

وی گفت: بحمدالله کینه و دشمنی که نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی دارند از روی عقیده آنها است و مطمئنا این عزیزان در ارتباط با تحقق نظر مقام معظم رهبری که نوید دادند ما در آینده ان شالله به زودی بحث حذف رژیم غاصب صهیونیستی را از صفحه تاریخ شاهد خواهیم بود.

میر حیدری تاکید کرد: با توجه به اخباری که امروز ما می بینیم، عزیزان دانش آموزمان با حضور معنا دار خودشان در راهپیمایی روز قدس، اعلام همبستگی خود را با ملت فلسطین و خصوصا با دانش آموزان عزیز و مظلوم در غزه، در کرانه باختری اعلام کردند. امیدواریم که ان شالله به زودی همچون رزمندگان ما، اینها هم بتوانند در کنار ملت مظلوم فلسطین در نماز جمعه ای که حضرت آقا نوید دادند در بیت المقدس آن فریضه را به جا آوریم و پیروزی اسلام بر کفر جهانی و خصوصا صهیونیست ها انجام شود.

دانش آموز خبرنگاران:هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار