در گفت و گو با مردم در روز قدس عنوان شد

همه با هم برای آزادی قدس می‌جنگیم

تهران (پانا) - راهپیمایی روز قدس با حضور پر شور و پررنگ همه مردم از جمله مسئولان و پشتکار قوی مردم برای جنگیدن با اسرائیل، برگزار شد و مردم از دلایل خود برای حضور در این راهپیمایی گفتند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
همه با هم برای آزادی قدس می‌جنگیم

این بار دهه نودی ها نیز در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند و با در دست گرفتن پرچم ایران اسلامی و تکرار شعارهایی از جمله مرگ بر اسرائیل، درود بر ایران زمین حمایت خود را از کشور عزیزشان ایران نشان دادند.

حضور دهه نودی ها در این راهپیمایی نشان‌گر قدرت کشور در برابر دشمنان است و نشان داد همه ما مردم ایران زمین در هر سنی که باشیم برای حمایت و پشتیبانی از کشورمان همیشه در صحنه حضور داریم.

یک شهروند درباره چرایی حضور خود در این راهپیمایی گفت: من جان بر کف و سرباز مقام معظم رهبری هستم. به نظرم قدس امسال از سال های گذشته با شکوه تر، با صلابت تر و مقاوم تر است. هر روز جمهوری اسلامی در منطقه به عنوان یک ابر قدرت، یک کشور مستقل، محور و مرکز مقاومت در سطح منطقه مطرح می شود.

وی افزود: ما همیشه در راه رسیدن به قدس موفق تر و پیش قدم هستیم و انشالله خیلی زود امام زمان ظهور کند و قدس هم آزاد شود.

در این میان نوجوانی که امسال یک روزه اولی است از علت حضور خود در این راهپیمایی گفت: من امسال به همراه خانواده ام در راهپیمایی روز قدس شرکت کردم تا بتوانم از کشورم دفاع کنم و همیشه پشتیبان و حمایت گر کشورم باشم.

وی افزود: امسال من روزه اولی هستم و با وجود اینکه گاهی روزه گرفتن برایم سخت بود، اما امروز با انگیزه و شوق زیادی در این راهپیمایی حاضر شدم تا حضور من مشت محکمی برای دشمنان کشور عزیزم باشد. همان گونه که پدر و مادرم روز گذشته به من گفتند من به همراه دیگر دوستانم و مردم برای آزادی قدس آمده ام.

در این راهپیمایی علاوه بر حضور مردم و نوجوانان و جوانان و خصوصا دهه نودی ها، مسئولان کشور هم حضور داشتند و علاوه بر همراهی در راهپیمایی به سوالات مردم در حوزه های مختلف پاسخ می دادند و برخی از مردم از مشکلات خود برای آنها توضیح دادند.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار