جشن بزرگ ۱۰ هزار نفری دانش‌آموزان دختر روزه اولی برگزار می‌شود

تبریز (پانا) - با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، سازمان بسیج دانش‌آموزی و شهرداری تبریز، جشن بزرگ ۱۰ هزار نفری دانش‌آموزان دختر روزه اولی در تبریز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۲۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ ۱۰ هزار نفری دانش‌آموزان دختر روزه اولی برگزار می‌شود

پناه علی حسین زاده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر دانش آموز دختر با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، سازمان بسیج دانش آموزی و شهرداری تبریز در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه، مصادف با ۲۶ ماه رمضان در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه های مهیج و آموزشی متنوعی برای دانش آموزان در این روز تدارک دیده شده تا این عزیزان با فیوضات ماه پر برکت رمضان آشنا شده و خاطره ای نوین در ذهن دانش آموزان ایجاد شود.

وی ضمن اشاره به برنامه های این روز گفت: دانش آموزان در این روز از سخنان گهربار و ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، آیت الله محمدعلی آل هاشم بهره مند و در بخشی از برنامه ها با حضور محمدحسین پویانفر به اجرای سرود روزه اولی ها خواهند پرداخت.

وی از همکاری تمامی تشکل ها برای برگزاری هر چه بهتر این جشن باشکوه قدردانی کرده و خاطرنشان کرد: این جشن با هدف اجرای ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای تربیت دینی و ولایی دانش آموزان و آشنایی آن ها با احکام الهی و فیوضات ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

لازم به ذکر است که جشن بزرگ ۱۰ هزار نفری دانش آموزان دختر آذربایجان شرقی روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه، مصادف با ۲۶ ماه رمضان در محل مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار