امام جمعه مروست:

راهپیمایی روز جهانی قدس باید پرشورتر از همیشه برگزار شود

مروست (پانا) - امام جمعه شهرستان مروست با اشاره به شرایط حساس کنونی جهان و منطقه، بر حضور پرشور و باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نسبت‌ به‌ سال‌های گذشته تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز جهانی قدس باید پرشورتر از همیشه برگزار شود

حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی، امام جمعه مروست در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در مروست با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام است و فلسطین پاره تن اسلام است، افزود: روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امسال هم با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز با شکوه هر ساله و حتی بیشتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی اضافه کرد: انشاالله همه مسلمانان به عنوان وظیفه دینی و شرعی و سیاسی خود روز قدس را گرامی بدارند و با شرکت در راهپیمایی این روز، جنایت‌های این رژیم و غده سرطانی که هرروز بیشتر می شود را محکوم خواهند کرد.

همچنین علی قانع، مسئول برگزاری ستاد مراسمات مروست ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در کلیه روستاهای دو بخش مرکزی و ایثار شهرستان مروست بطور مجزا برگزار می شود.

در ادامه علی توانگر معاون فرماندار، فضاسازی ادارات و نصب پوستر و ارسال پیامک دعوت به جامعه هدف هر اداره را خواستار شد و بر اطلاع رسانی مناسب و فعالیت قوی روابط عمومی ادارات و هماهنگی با خبرنگاران تاکید کرد.

توانگر ور پایان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان، تیم های اورژانس و اورژانس اجتماعی هم در مسیر راهپیمایی مستقر هستند، از همه اقشار مختلف مردم بویژه ورزشکاران، بسیجیان، دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس و ... برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

لازم به توضیح است، راهپیمایی روز قدس شهرستان مروست ساعت ۱۱ صبح جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از چهار راه شهدا به سمت میعادگاه نماز جمعه (حسینیه بزرگ مروست) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار