در گفت‌وگو با پانا:

سامان آقازمانی: پرسپولیس ۵ فینال پیش رو دارد

پرسپولیس قهرمانی می‌خواهد باید دربی را ببرد/ داوری‌ها پرسپولیس را زمین گیر کرد

تهران (پانا) - بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است سرخپوشان ۵ بازی فینال گونه پیش رو دارند و فقط باید برای پیروزی در این دیدارها تمرکز کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۲۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سامان آقازمانی: پرسپولیس ۵ فینال پیش رو دارد

سامان آقازمانی در گفت‌وگو با پانا، بااشاره به عملکرد پرسپولیس تا اینجای لیگ برتر اظهار داشت: «در هر باشگاهی، هر رکنی، یک مسئولیتی برعهده دارد که باید آن را انجام دهد. از بازیکنان گرفته تا مدیریت، کادرفنی و حتی کارکنان باشگاه. اما وقتی عوامل بیرونی وارد کار می‌شود، دیگر کاری از دست کسی برنمی‌آید و باعث مشکل می‌شود. دقیقا سر پرسپولیس هم همین بلا آمد. کادر فنی و بازیکنان و مدیریت داشتند کارشان را می‌کردند و ۸ امتیاز پیش بودیم اما از وقتی بحث داوری‌ها و اشتباهات سریالی شان اتفاق افتاد و از طرفی بدهی‌ها هم مطرح شد، پرسپولیس را زمین‌گیر کرد. این مشکلات باعث شد تا تیم عقب بیافتد و نتواند روند خوبش را ادامه دهد.»

وی ادامه داد: «پایان سال متاسفانه رتبه دوم را هم از دست دادیم اما خدا را شکر توانستیم سال جدید را با برد آغاز و خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. پرسپولیس قبل از دربی شکل خوبی به خودش گرفته است و مطمئنم می‌توانیم با همین روند پیش برویم و دوباره با لغزش سپاهان، به صدر برسیم. به نظرم بازهم سپاهان امتیاز از دست می‌دهد. آنها با اینکه تیم سازمان یافته‌ای هستند و بازیکنان خیلی خوبی دارند اما بازی دشواری با مس رفسنجان دارند. ضمن اینکه ۵ بازی آخر بازیکنان برای بستن قرارداد خوب در فصل جدید، همیشه انگیزه‌های شخصی زیادی دارند و تلاش می‌کنند بهترین فرم خود را ارائه دهند.»

بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: «همیشه امتیاز گرفتن در هفته‌های پایانی سخت می‌شود. اما من این نوید را به تماشاگران پرسپولیس می‌دهم که در دربی هم بازی خوبی انجام دهیم و هم نتیجه بگیریم. دربی با همه بازی‌ها فرق دارد و باید تمرکز کامل داشته باشیم. ۹ بازیکن ما در خطر محرومیت هستند و باید در بازی با مس خیلی مراقب باشیم تا محروم ندهیم.»

سامان آقازمانی گفت: امسال داوری‌ها واقعا ضعیف بود و همه تیم‌ها اعتراض دارند. امیدوارم این رویه برای فصل آینده اصلاح شود و شاهد قضاوت‌های خوب باشیم تا تیمی متضرر نشود. ما نباید بهانه‌گیری کنیم اما واقعا تعداد اشتباهات برای پرسپولیس خیلی زیاد بود و ما را اذیت کرد. با این حال معتقدم یحیی کارش را بلد است و می‌داند که باید این ۵ فینال پیش رو را با برد پشت سر بگذارد. به خصوص بازی دربی که معتقدم با توجه به حساسیتی جدولی، ۶ امتیازی است. اگر این بازی مساوی شود به نفع سپاهان خواهد بود و هر دو تیم از رقابت خارج می‌شوند. ما باید همه بازی‌ها را ببریم و منتظر لغزش سپاهان بمانیم. خیلی مهم است که در هفته‌های باقی مانده تمرکز و آرامش خود را حفظ کنیم و به دیگر تیم‌ها کاری نداشته باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار