«احیاء» نیم میلیونی در شاد

تهران (پانا) - رکورد تماشای پخش زنده در شبکه آموزشی دانش­آموز (شاد) با پخش زنده مراسم شب قدر از حرم مطهر رضوی شکسته شد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
«احیاء» نیم میلیونی در شاد

شبکه شاد همزمان با فرارسیدن شب­های قدر و ایام شهادت امام علی(ع)، مراسم شب‌های احیاء را از اماکن معنوی حرم مطهر رضوی، تکایا و مساجد پخش می‌کند.

شبکه شاد، مراسم نخستین شب احیاء را که مصادف با شب ضربت خوردن امیر مومنان(ع) است با 2 ویژه‌برنامه از کانال «پخش زنده» پوشش داد که بیش از 618 هزار کاربر، بیینده این برنامه­ها بودند.

ویژه‌برنامه اول شب­ نوزدهم ماه مبارک رمضان از حرم مطهر رضوی در شبکه شاد به صورت زنده پخش شد و بیش از 497 هزار کاربر یکتا بیننده این برنامه بودند که این تعداد، رکورد جدیدی را در تماشای پخش زنده­های شاد ثبت کرد. همچنین تعداد کاربرانی که به صورت همزمان شاهد این پخش زنده بودند به بیش از 41 هزار نفر در لحظه رسید.

همچنین ویژه‌برنامه دوم از اولین شب لیالی قدر نیز از هیات ثارالله زنجان با حضور حاج مهدی رسولی به صورت زنده پخش شد که بیش از 120 هزار کاربر یکتا مخاطب این برنامه بودند و تعداد کاربرانی که به صورت همزمان این ویژه‌برنامه را تماشا کردند به بیش از 13 هزار نفر در لحظه رسید.

گفتنی است در روز گذشته تعداد کاربران فعال نزدیک به 10 میلیون کاربر بوده و بیشترین حضور کاربران به صورت همزمان در شب گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار کاربر ثبت شده است. همچنین در هفته گذشته بیش از 14 میلیون کاربر و در ماه گذشته بیش از 18 میلیون کاربر فعال یکتا در شاد حضور داشته­اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار