مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد:

ضرورت رعایت‌ پروتکل‌های حفاظتی و امنیتی توسط مدیران مدارس

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد رعایت‌ پروتکل‌های حفاظتی و امنیتی توسط مدیران و ارتقای امنیت عمومی مدارس به شدت ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت رعایت‌ پروتکل‌های حفاظتی و امنیتی توسط مدیران مدارس

علی موحدی در نشست شبکه مجازی شاد با مدیران مدارس، روسا و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها، مناطق و کارشناسان حراست ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان و گرامیداشت شب‌های قدر اظهار کرد: مدیران، معاونان و سرایداران در ایام نوروز بدون هیچ گونه چالشی مهمانان نوروزی را به نحو شایسته در ستاد اسکان پذیرش کردند.

وی افزود: مدیران باید از تجربیات امتحانات دی ماه استفاده کنند تا امتحانات خردادماه نیز با سربلندی به سرانجام برسد.

موحدی با بیان اینکه ۴۰ درصد امتیازات کنکور به سوابق تحصیلی تعلق می‌گیرد، گفت: در امتحانات دی ماه سال گذشته یک حوزه امتحانی در شهرستان بوشهر به صورت آزمایشی اوراق را به صورت الکترونیکی تصحیح کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: خردادماه امسال در کلیه حوزه‌های امتحانی شهرستان‌ها، اوراق امتحانات نهایی به صورت الکترونیکی تصحیح می شود و در این روش دانش‌آموزان به نمرات واقعی خود می‌رسند.

وی با بیان اینکه امسال هفته معلم باید باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود، بیان کرد: از سال تحصیلی آینده اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان اولین استان کشور طرح معلم تراز انقلاب اسلامی را اجرایی خواهد کرد.

موحدی با اشاره به اینکه مدیران به عنوان مهم‌ترین رکن آموزش و پرورش هستند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه‌های جدیدی در دستور کار خود قرار داده‌اند و انتظار داریم مربیان، معلمان و مدیران در این راه جزو پیشگامان و طلایه‌داران باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تشکیل و آغاز به کار کارگروه‌های تخصصی رسیدگی به اعتراضات فرهنگیان نسبت به طرح رتبه بندی خبر داد و افزود: مدیران در تایید و بررسی مستندات باید دقت لازم را داشته باشند و مدافع حقوق همکاران فرهنگیان و بیت المال باشند.

وی اضافه کرد: رسیدگی به رتبه‌های یک و دو در استان صورت می‌گیرد، اما بررسی با رتبه‌‌های بالاتر توسط وزارتخانه انجام می شود.

وی ادامه داد: مسمومیت‌های گزارش شده در استان بوشهر به تعداد انگشتان دست نمی‌رسد و با بررسی به عمل آمده منشا اکثر این موارد دروغ و پخش شایعات بود.

موحدی اضافه کرد: در یک سال اخیر دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان با همدلی و دلسوزی در کنار نهاد آموزش و پرورش بودند و سال گذشته با کم‌ترین چالش به پایان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر رعایت‌ پروتکل‌های حفاظتی و امنیتی توسط مدیران مدارس، عنوان کرد: ارتقای امنیت عمومی مدارس از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار