خوشحالی روزه اولی ها از حضور در ضیافت الهی/فیلم

کرمانشاه(پانا)همزمان با ماه مبارک رمضان، همایش دختران روزه اولی در مجموعه تاریخی تاق بستان کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
خوشحالی روزه اولی ها از حضور در ضیافت الهی/فیلم

داریوش فرمانی مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در گفت و گو با پانا گفت :یکی از اهداف ما در برگزاری این برنامه ها معرفی محوطه های تاریخی_فرهنگی به نسل جوان است که با ظرفیت های تاریخی_فرهنگی آشنا شوند. همچنین یک نگاه تلفیقی در حوزه مذهب و در حوزه تاریخ و فرهنگ گذشته مان داشته باشیم که بتوانیم در این دو حوزه به خصوص در حوزه میراث گذشته ارزش های معنوی در تاریخ فرهنگ ایران را به نسل های جدیدمان معرفی کنیم .
پرویز نیک روش معاون پرورشی ناحیه ۳ کرمانشاه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضور یافتگان در این برنامه اظهار داشت:"فرایضی که در اسلام برای ما مسلمانان به عنوان مسائل شرعی تعیین شده ما ملزم به رعایت آنها هستیم".
وی خاطر نشان کرد امروزه در جامعه یکی از اهداف والایی که برای جوانان در حوزه مسائل تربیتی و اسلامی همواره حوزه آموزش و پرورش به آن توجه داشته این است که با شعار دینی و خصوصا نماز و روزه دانش آموزان بیش از پیش آشنا شوند و به آن مقید باشند
روزه اولی ها نیز از اینکه روزه میگیرند و به خدا نزدیک تر شدند ابراز خوشحالی و خرسندی کردند و در پایان این برنامه پس از افطار به اقامه نماز مغرب و عشاء پرداختند.
در ادامه قسمت هایی از گفت و گوی روزه اولی ها و مسئولین با تبسم عطایی خبرنگار پانا ارائه می شود، با ما همراه باشید.

دانش آموزان خبرنگار: تبسم و ترنم عطایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار