فرماندار بهاباد عنوان‌ کرد؛

شهرستان بهاباد آماده برگزاری راهپیمایی با شکوه روز قدس

روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است

بهاباد (پانا) - فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه روز قدس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و یادگار ارزشمند امام راحل است، حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مظلومان را وظیفه همگان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان بهاباد آماده برگزاری راهپیمایی با شکوه روز قدس

علیرضا تیموری، فرماندار بهاباد در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور مسؤلان شهرستان در فرمانداری بهاباد برگزار شد، در سخنانی ضمن تسلیت ایام لیالی قدر و شهادت حضرت علی علیه السلام و با اشاره به اینکه روز قدس از حساسیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری این روز توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تداوم آن توسط مقام عظمای ولایت این روز برای همه مسلمانان جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس علیه کشورهای مظلوم جهان بیش از پیش نمایان شده است و راهپیمایی روز قدس امسال باید از شکوه عظمت ویژه تری برخوردار باشد تا وحدت و همدلی مسلمان را به جهانیان اعلام کنیم.

تیموری با بیان اینکه روز قدس یک حرکت جهانی است و حتی غیر مسلمانان با دیدن ظلم صهیونیست ها و برای دفاع از حق مظلومان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند، افزود: شهرستان بهاباد آماده برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس است.

وی روز قدس را تجلی همبستگی و وحدت مسلمانان با مردم فلسطین عنوان کرد و ادامه داد: روز جهانی قدس به تمام مسلمانان و دنیای جهان اسلام تعلق دارد و تمام مردم وظیفه دارند در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین همچون گذشته نشان دهند.

فرماندار بهاباد بیان داشت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری با شکوه راهپیمایی حماسی روز قدس در این شهرستان اتخاذ شده و مردم دارالولایه و همیشه در صحنه بهاباد مطمئناً حضوری با شکوه خواهند داشت.

تیموری ضمن دعوت از همه اقشار جامعه و دستگاه‌ها در حضور گسترده راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در بهاباد ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه 25 فروردین 1402 همراه با اجرای برنامه های متنوع، از محل مسجد انقلاب تا مسجد جامع برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار