در یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز مطرح شد؛

۲۱۴ درصد رشد بودجه شهرداری تبریز

تبریز(پانا) - شهردار تبریزاز رشد 214 درصدی بودجه این شهرداری که امسال نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته است، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۱۴ درصد رشد  بودجه شهرداری تبریز

یعقوب هوشیار امروز در یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز افزایش بودجه شهرداری تبریز برای سال ۱۴۰۲ را ۲۱۴ درصد اعلام کرد و گفت: میزان افزایش بودجه در سال جاری، در سازمان‌ها ۱۶۶ درصد است که بیشترین افزایش مربوط به سازمان پایانه ها و همچنین بودجه فرهنگی و اجتماعی و سازمان حمل و نقل ریلی است.

وی در رابطه با تحقق بودجه، این میزان را ۷۵۰۰ میلیارد تومان و برابر با ۱۲۸ درصد اعلام کرد که صددرصد آن نقدی و مابقی غیرنقدی بوده است.

هوشیار تحقق بودجه سازمان های تابعه شهرداری تبریز را صد در صد عنوان کرد و افزود: این تحقق بودجه موجب شد تا تعهدات مالی خود را اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش ۵۰۰ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری تبریز، برنامه‌های این حوزه با غنای هر چه بیشتر پیگیری خواهد شد.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به برنامه های شهرداری برای توسعه حمل و نقل عمومی از فعالیت اتوبوس‌های جدید در سطح شهر خبر داد و گفت: اتوبوس‌های جدید از اردیبهشت امسال وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شوند.

هوشیار اظهار کرد: با همراهی و مساعدت شورای اسلامی شهر تعداد ۹۰ دستگاه اتوبوس از شرکت اسنا و ۵۰ دستگاه اتوبوس نیز از طریق دستگاه‌ها خریداری شده است.

وی درباره توسعه خطوط قطار شهری تبریز نیز افزود: مناقصه خط سه مترو در اواخر سال گذشته برگزار و پیمانکار آن مشخص شده است و امسال عملیات اجرایی خط سه مترو نیز انجام میشود.

شهردار تبریز با اشاره به نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز گفت: نزدیک ۲۴۰۰ ثبت نام تاکسی از طریق سامانه انجام شده که حدود یک هزار مورد نهایی شده و ۵۰۰ دستگاه تحویل رانندگان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار