مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵:

بهترین وسیله تعالی انسان، قرآن است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، با بیان نکاتی درخصوص انسان سازی قرآن کریم، بهترین وسیله تعالی انسان را قرآن کریم دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بهترین وسیله تعالی انسان، قرآن است

مطلب غفاری مدیرآموزش و پرورش منطقه ۱۵ در حاشیه مراسم افطار و تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن عترت و نماز منطقه ۱۵ بیان کرد: قرآن کتابی است که به معنای واقعی کلمه انسان ساز است و وسیله ای برای به تعالی رساندن و رشد آدمی است.

غفاری ادامه داد: کسی که سازه ای را می سازد مطمئنا بهتر از هر فرد دیگری نسبت به ساخته دست خود اشراف دارد. هنگامی که هر نوع وسیله ای را می خریم، مشاهده می کنیم که در کنار آن محصول دفترچه راهنمایی قرار گرفته است که در آن هدایت ها و راهنمایی هایی برای استفاده بهتر از آن وسیله قرار داده شده است.

غفاری تصریح کرد: ما انسان ها نیز مخلوقاتی هستیم که توسط خداوند متعال خلق و ساخته شده ایم. خداوند مهربان با گستردگی مهربانی خود کتابی را برای ما پدید آورده که هر چه برای یک زندگی متعالی لازم است در آن آورده شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۵ گفت: کتاب پرنور قرآن همان مسیری است که اگر در آن حرکت کنی سعادتمند خواهی شد. قرآن نه تنها سعادت ما را به دنبال دارد بلکه نوری است که هزاران تاریکی در دل و جان را روشن می‌کند، خواه تاریکی یک سوال باشد، خواه یک گناه.

سپس غفاری خاطرنشان کرد: زندگی مانند جاده ای است در دل شبی طوفانی با مه غلیظ. کسی که بخواهد این جاده را به سلامت طی کند به علامت ها و چراغ های جاده توجه می کند این چراغ های جاده همان آیات پر نور قرآنند که ما را سالم به مقصد الهی می رسانند قرآن همان نور الهی است که قانون درست زندگی کردن را به ما می آموزد.

در این مراسم همچنین حوزه علمیه مهدوی به صورت کامل و در قالب برنامه های مختلف به دانش آموزان معرفی شد.

دانش آموز خبرنگار:امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار