رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری:

فعالیت در خدمت‌رسانی به محرومان و تلاش برای مدرسه‌سازی کودکان، ارزشمند و عبادت‌گونه است

تهران (پانا) - رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، فعالیت در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان و تلاش برای مدرسه‌سازی کودکان ایران‌زمین را فعالیت ارزشمند و عبادت‌گونه دانست و بر تهذیب نفس برای بهره‌مندی از فیوضات لیله القدر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت در خدمت‌رسانی به محرومان و تلاش برای مدرسه‌سازی کودکان، ارزشمند و عبادت‌گونه است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ علی آقامحمدی در نشست صمیمانه رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با مدیران گروه‌های جهادی، دانش‌بنیان و اساتید دانشگاه همسو و همراه در عرصه مدرسه‌سازی که عصر روز شنبه ۱۹ فروردین برگزار شد، بر لزوم توسعه فعالیت جهادی به منظور محرومیت‌زدایی در محلات کم‌برخوردار و همکاری آموزش و پرورش جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های آن به‌ویژه نقش مدرسه به عنوان کانون تربیت محله تاکید کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز قدردانی از حضور در این جلسه به برکات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر اشاره کرد و افزود: خداوند در قرآن فرموده است که شب قدر از هزار ماه بهتر است و این نکته یادآور ارزش و قدر این شب‌هاست که باید بهره کافی و وافی از آن ببریم‌.

وی اظهار کرد: اذکار و ادعیه‌هایی که توصیه شده موجب ‌صفای روح‌ و باطن است اما آنچه در این شب‌ها باید از خدا بخواهیم نباید محدود به ظرف باشد بلکه باید بیندیشیم و طلب نامتناهی داشته باشیم و چه خواستنی بهتر از خدمت در مسیر الهی؛ در واقع باید قدر خودمان را خودمان تعیین کنیم.

آقامحمدی فعالیت در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان و تلاش برای مدرسه‌سازی کودکان ایران‌زمین را فعالیت ارزشمند و عبادت‌گونه دانست و بر تهذیب نفس برای بهره‌مندی از فیوضات لیله القدر تاکید کرد.

مسئول طرح تحول محلات 2020 (محلات کم‌برخوردار) همچنین بر لزوم توسعه فعالیت جهادی به منظور محرومیت‌زدایی در محلات کم‌برخوردار و همکاری آموزش و پرورش جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های آن به‌ویژه نقش مدرسه به عنوان کانون تربیت محله تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست، تعدادی از نمایندگان و مسئولان گروه‌های جهادی، دانش‌بنیان و اساتید دانشگاه به بیان نقطه‌نظرات خود در خصوص پیوند این حوزه‌ها و مسائل فعالیت‌های جهادی در مناطق کم‌برخوردار به‌ویژه حوزه مدرسه‌سازی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار