مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

تبیین، لازمه اصلی همه فعالیت‌های دستگاه تعلیم تربیت است

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین، این امر را لازمه همه فعالیت‌ها و امور دستگاه تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۱۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تبیین، لازمه اصلی همه فعالیت‌های دستگاه تعلیم تربیت است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در ششمین جلسه کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تبیین، باید لازمه اصلی فعالیت ها باشد، چرا که نمایانگر میزان، تعداد و حجم زحمات و تلاش های انجام شده، تبیین صحیح آن است.

وی افزود: تمامی مدیران حوزه های مشخص شده باید طبق شاخص ها و سنجه های اعلام شده در دستورالعمل نسبت به تبیین عملکرد اداره خود اقدام کنند.

پوررادی از برگزاری میز خدمت آموزش و پرورش خبر داده و بیان کرد: میز خدمت در نظرگرفته شده در ادارات باید به معنای حقیقی کارکرد و تبیین مند باشد و تمام مراجعین به ارزش و اهمیت آن پی ببرند و برای سهولت در دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه به این میزها مراجعه کنند.

وی با ذکر برخی فرایندهای موجود در انتصابات مدیران و معاونین افزود: باید تمامی انتصابات طبق دستورالعمل های تدوین شده وبا نظم‌ و هماهنگی بین حوزه ها انجام گیرد تا شاهد انتصاب افراد متدین، خلاق، متعد و متخصص باشیم.

وی در ادامه با اشاره به مراسمات پیش بینی شده برای پاسداشت مقام شامخ معلم گفت: تمامی طرح ها و پیشنهادات باید در جهت مشارکت حداکثری نواحی و‌ مناطق ارائه شود و باید مدیران با طرح های ابتکاری و خلاقانه خود به شور و شوق این مراسمات افزوده و به نحو مطلوب همکاران را تکریم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار