معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران مطرح کرد؛

نمایشگاه قرآن کریم فرصتی بزرگ و معنوی برای انجام فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران معتقد است نمایشگاه بین‌المللی قرآن فرصتی بسیار بزرگ و معنوی است که ذیل این فرصت عطیم کارهای متعدد آموزشی، فرهنگی و... نیز انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه قرآن کریم فرصتی بزرگ و معنوی برای انجام فعالیت‌های  آموزشی و فرهنگی است

سید احمد موسوی در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: «نمایشگاه بین‌المللی قرآن فرصتی بسیار بزرگ و معنوی است که به برکت ماه مبارک رمضان هرساله برپا می‌شود و ذیل این فرصت عطیم کارهای متعدد آموزشی، فرهنگی و... نیز انجام می‌شود که آموزش و پرورش بخش بزرگی از این فعایلت‌های فرهنگی و آموزشی را برعهده دارد.»

وی با بیان اینکه آموزش قرآن یکی از اصلی ترین ارکان تعلیم و تربیت است، گفت: «به لطف خداوند متعال حضور دانش‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان در این نمایشگاه بسیار پررنگ و چشمگیر است. باید با استفاده از ظرفیت‌های عظیم قرآنی در این نمایشگاه روش‌های جذب دانش‌آموزان پیاده سازی شود تا در قالب‌های متعدد شاهد شکوفایی آینده‌سازان ایران عزیز باشیم.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه محور اصلی غرفه وزارت آموزش و پرورش مباحث قرآنی است، بیان کرد: «این غرفه در قالب یک مدرسه قرآن طراحی شده که دانش‌آموزان از لحظه ورود تا لحظه خروج محتوای قرآن دریافت می‌کنند و تمامی تلاش به کار گرفته این است که دانش‌آموزان با مفاهیم و عظمت قرآن آشنا شوند.

موسوی در ادامه با تاکید برا اینکه در غرفه وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم استعدایابی قرآنی، فرهنگی و هنری نیز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: «دانش‌آموزان ما ریشه‌های قوی دارند و در دل خانواده‌های مکتبی و مذهبی رشد کرده‌اند. در زمانی که هجمه‌های بسیاری علیه این عزیزان در فضای گسترده مجازی شکل می‌گیرد، ما نیز باید دست به کار شده و همت کنیم تا اجازه ندهیم آسیبی متوجه آینده‌سازان این مرز و بوم شود. ان‌شالله مسیر روشنی در انتظار دانش‌آموزان عزیزمان خواهد بود و دشمن نا امید خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار