آلومینیوم اراک میزبان آبی‌های پایتخت

اراک (پانا) - آلومینیوم اراک و استقلال در حالی به مصاف هم می‌روند که اراکی‌ها دومین تیم لیگ در دفاع و استقلالی‌ها نیز جزو بهترین خط حمله‌های لیگ برتر هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آلومینیوم اراک میزبان آبی‌های پایتخت

امروز جمعه ۱۸ فروردین ماه از ساعت ۱۹:۳۰ آلومینیوم اراک در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی‌ (ره) در اراک میزبان تیم استقلال است.

استقلال در کنار پرسپولیس و سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی است که این بازی برای استقلال حساسیت زیادی دارد و آلومینیوم تلاش می‌کند که خط شکست ناپذیری خود را حفظ کند و تنها باخت اراکی‌ها در هفته‌های اخیر مقابل فولاد بوده و دیگر شکستی نداشتند.

آلومینیوم تا الان با هفت برد و پنج باخت و ۱۲ تساوی با ۳۳ امتیاز در رده هفتم جدول هستند و آن‌ها تا هفته بیست و پنجم ۱۲ گل خورده داشتند و این تیم بعد از مس رفسنجان که ۱۰ گل خورده در رده دوم بهترین خط دفاع هستند.

در سوی دیگر استقلالی‌ها بعد از باخت به سپاهان در نخستین هفته نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتند و هفت بازی را بردند و مقابل نساجی مساوی شدند و شاگردان ساپینتو در پنج بازی آخر خود چهار برد و یک تساوی داشته که نتایج خوبی کسب کرده و با ۱۴ برد، ۷مساوی و ۳ باخت، با ۴۹ امتیاز در رده سوم جدول هستند.

طبق تصمیم کمیته داوران، پیام حیدری و امیر‌محمد داوود‌ زاده و محمد عطایی به عنوان کمک‌های اول و دوم این بازی را قضاوت می‌کنند، امیر‌سامان سلطانی نیز به عنوان داور چهارم انتخاب شده است.

اراکی‌ها در ترکیب خود هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی ندارند، ولی در مقابل تیم استقلال "روزبه چشمی" و "مهدی مهدی پور" را به علت محرومیت در تیم حضور ندارند و به خاطر مصدومیت علیرضا رضایی و آرش رضاوند نیز در بازی امروز نیستند.

دانش‌آموز خبرنگار: امیررضا رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار