معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان خبر داد:

حضور آموزش و پرورش در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان برای اولین‌بار

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت هجدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور آموزش و پرورش برای اولین‌بار به‌عنوان مسئول آموزش عمومی قرآن در استان برگزار می‌شود. 

کد مطلب: ۱۳۶۰۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور آموزش و پرورش در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان برای اولین‌بار

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص اولین حضور آموزش و پرورش در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، اظهار کرد: هجدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور آموزش و پرورش به‌عنوان مسئول آموزش عمومی قرآن در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نخستین حضور آموزش و پرورش در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با برپایی ۸ غرفه همراه است که تصاویر فعالیت‌های قرآن و عترت آموزش و پرورش استان در این غرفه‌ها منتشر خواهد شد.

نم نبات اذعان کرد: برنامه‌های متنوعی نظیر طرح حفظ همراه تحصیل مراکز دارالقرآن، استعدادیابی قرآنی دانش‌آموزان، مسابقات قرآنی و... ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان بازدیدکننده از غرفه‌ها در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان از ۱۶ لغایت ۲۰ فروردین‌ماه و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرقی اصفهان (روشن دشت) برگزار می‌شود و غرفه‌های آموزش و پرورش در این نمایشگاه در سالن B غرفه ۱۰۴ یا غرفه آموزش و پرورش برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار