مدیرکل آموزش و پرورش البرز در نشت شورای معاونین:

فقر تاریخی استان البرز در در حوزه سرانه آموزشی جبران شود

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد ضرورت دارد فقر تاریخی استان البرز در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه سرانه آموزشی جبران شود.

کد مطلب: ۱۳۶۰۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فقر تاریخی استان البرز در در حوزه سرانه آموزشی جبران شود

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش البرز که با حضور دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به نمایندگان محترم استان از تلاش نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در زمینه آموزش و پرورش تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: امیدواریم نمایندگان عزیز در اختصاص بودجه کمک کار استان باشند و فقر تاریخی استان البرز در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه سرانه آموزشی جبران شود.

حجرگشت با اشاره به جهش استان در زمینه افزایش سرانه های ورزشی در حوزه آموزش و پرورش گفت: در طول تاریخ ۴۴ ساله انقلاب اسلامی در استان البرز هفت زمین چمن ساخته شده بود، در حالی که فقط در یک سال گذشته ۴۰ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه ای در استان البرز ساخته شده است و این افزایش در تاریخ این استان بی سابقه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین، افزایش و احیا فضاهای اردوگاهی را از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش استان در یک سال گذشته دانست.

وی در همین زمینه عنوان کرد: اردوگاه حضرت فاطمه زهرا ماهدشت از دیگر مواردی است که با کمک شما عزیزان باید واگذاری آن به استان البرز نهایی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به موضوع ساماندهی نیروی انسانی در استان البرز گفت: ساماندهی نیروی انسانی از دیگر مشکلات آموزش و پرورش استان است که در تلاش برای حل آن هستیم، چرا که استان البرز استان جامع الضداد است، یعنی کلاس یک نفره و کلاس با تراکم بسیار بالا همزمان در این استان وجود دارد. البته در این زمینه خدمات نظام خصوصا به روستاهای دور افتاده قابل تقدیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز همچنین، عدم بومی گزینی را یکی از مشکلات جدی استان البرز در زمینه ساماندهی نیروی انسانی عنوان کرد.

حجرگشت موضوع رتبه بندی را از دستاوردهای برزگ دولت مردمی و آموزش و پرورش عنوان کرد که متاسفانه شیرینی آن به خوبی احساس نشد. در همین زمینه وی گفت: البته مکانیزمی برای اعتراض به رتبه های افراد نیز پیش بینی شده است که در این زمینه همکاران می توانند اقدام کنند.

وی موضوعات فرهنگی را اصل و اساس کار دانست و گفت: همه فعالیت های ما در این مجموعه ابزاری برای تحقق تربیت اسلامی است و اگر این محقق نشود کاری صورت نگرفته است.

حجرگشت در پایان با اشاره به سال جدید گفت: سال ۱۴۰۲ سال مهمی است و آموزش و پرورش استان البرز کارهای بزرگی را پیش روی خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار