معلم شهرقدس مدال طلای مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان قهرمانی جهان را کسب کرد

شهرقدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس از بازگشت معلم شهر قدسی که مدال طلای مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان داخل سالن قهرمانی جهانی لهستان ۲۰۲۳ را کسب کرده بود، استقبال کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معلم شهرقدس مدال طلای مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان قهرمانی جهان را کسب کرد

در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۵۰۰متر نهمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان لهستان۲۰۲۳، امیر طیب‌لی، دونده دو‌های استقامت تیم منتخب دو و میدانی پیشکسوتان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه نخست این مسابقات برای اولین بار مدال طلای رقابت‌های داخل سالن پیشکسوتان جهان را از آن خود و تیم اعزامی کشورمان در این رویداد جهانی کند.

امیر طیب‌لی، معلم شهر قدسی موفق شد قبل از ورزشکاران کشور‌های ایتالیا و اسپانیا از خط پایان عبور کند و مدال ارزشمند طلا را کسب کند.

گفتنی است نهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان از ۶ فروردین آغاز و ۱۳ فروردین به میزبانی شهر تورن در کشور لهستان برگزار شد.

لازم به ذکر است امیر طیب‌لی، موفق شده است در رقابت ماده ۳۰۰۰ متر این مسابقات مدال برنز کسب کند و این مدال طلا دومین مدال کسب شده توسط امیر طیب‌لی، در این مسابقات است و کار تیم اعزامی کشورمان در این رویداد جهانی نیز با این دو مدال امیر طیب‌لی و یک مدال برنز مهدی کاظمی، پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار