بازدید امام جمعه رودهن و فرماندار شهرستان دماوند از اصناف شهر رودهن

رودهن(پانا)_ امام جمعه رودهن و فرماندار شهرستان دماوند به همراه برخی مسئولین شهرستان دماوند از اصناف شهر رودهن در راستای نظارت بر بازار و جلوگیری از سواستفاده‌های اصناف و خدمت رسانی به آحاد مردم، بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید امام جمعه رودهن و فرماندار شهرستان دماوند از اصناف شهر رودهن

حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن، رضاطاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، مصطفی متو رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند، مجیدخدابخشی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند و دیگر مسئولان با حضور در بازار رودهن از برخی اصناف بازدید کردند.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند درباره این بازدید گفت: این بازدید جهت نظارت بر نحوه عرضه اقلام اساسی مورد نیاز مردم انجام شد،بررسی وجود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری منصفانه کالاها، نظارت و بازرسی مستمر بر واحدهای صنفی در راستای بهبود وضعیت بازار و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از اهداف این بازدید بوده است که درصد تحقق آن در راستای خدمت رسانی به مردم هستیم.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن در این بازدید عنوان کرد:نظارت بر بازار باید بصورت مستمر و شیوه های مؤثر و بازدارنده صورت بگیرد،در برخورد با گران‌فروشان هیچ گونه اغماضی صورت نگیرد تا بتوان بدین وسیله جلوی اهمال‌کاری‌ها و سواستفاده‌ها را در بازار به نفع آحاد مردم گرفت.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار