رتبه ۶۵۷کنکور ۱۴۰۱ رشته انسانی:

لازمه ی اصلی موفقیت در کنکور، اطمینان به خود و داشتن پشتکار است

اذرشهر(پانا)- رتبه 657کنکور 1401 رشته انسانی ضمن ارائه ی توصیه هایی به دانش آموزان پشت کنکوری، لازمه ی موفقیت در کنکور را اطمینان بر خود و داشتن پشتکار عنوان کرد

کد مطلب: ۱۳۵۹۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
لازمه ی اصلی موفقیت در کنکور، اطمینان به خود و داشتن پشتکار است

فرزاد ذوالفقار در گفت وگو با خبرنگار پانا گفت: راز موفقیت یک فرد کنکوری، پشتکار است و لذا می توان گفت که پشتکار، لازمه ی رسیدن به هدف فرد است. اصلی ترین وظیفه فرد نیز داشتن اعتقاد و اطمینان به هدف خود است.

وی دلیل انتخاب رشته ی حقوق توسط خود را مزایای این رشته از جمله شرایط معیشتی آن دانسته و ضمن ارائه ی توصیه هایی برای دانش آموزان پشت کنکوری اظهار داشت: من هم مانند سایر دانش آموزان دغدغه ی قبولی در کنکور را داشتم و مدام چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی از مشاوره های کنکوری استفاده می کردم و موقعی که وضعیت درسی خود را برایشان شرح می دادم، می گفتند که تو قبول نمی شوی در این راستا توصیه ی اصلی من به دانش آموزان این است که به این گونه سخنان گوش ندهند چرا که هیچ مشاوری از استعداد درونی تو باخبر نیست.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان پشت کنکوری گفت: شما عزیزان می توانید با توکل بر خداوند و اطمینان بر خود و داشتن پشتکار بهترین اتفاقات را برای خود رقم بزنید.

دانش آموز خبرنگار: علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار