نائب رئیس مجمع عالی فاطمی کشور:

ما منتظر دیدار یار در دیار هستیم

طرقبه شاندیز (پانا) - دانش‌آموزان دهه هشتادی طرقبه شاندیز مشتاقانه برای سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز بهار در حرم مطهر رضوی لحظه شماری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ما منتظر دیدار یار در دیار هستیم

دانش آموز زهرا عشاق، نائب رئیس مجمع عالی کشور و رئیس مجمع فاطمی استان خراسان رضوی گفت:ما منتظر دیدار یار در دیار هستیم.خوشحالیم که بالاخره انتظار سه ساله مردم خراسان به پایان رسیده است و حضرت آقا که به نوعی میزبان هستند به مشهد مقدس مشرف می شوند.

دانش‌آموزِ شهرستان طرقبه‌‌شاندیز افزود: ما دانش آموزان خراسانی امروز به عنوان نوجوانان دهه هشتادی با رویدادی دانش آموز محور به نام آمد بهار جان ها در سه بخش تولیدات رسانه ای ، پلاکارد نویسی و ضبط و تدوین سروده های ویژه ، فضای مجازی و خیابان های شهر را آذین بندی کردیم.

مهدی جعفری، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان خراسان رضوی زهرا عشاق را به عنوان دبیر رویداد معرفی و صفر تا صد کار را به دست دانش آموزان سپرد و گفت: دهه هشتادی ها مشتاقانه برای سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز بهار در حرم مطهر رضوی لحظه شماری می کنند. آنان همیشه با حضور خود ثابت کردند که دسیسه های دشمن آنها را از حمایت ولی فقیه دلسرد نکرده است‌.

خبرنگار دانش آموز:فاطمه عشاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار