اعلام جزئیات و نحوه فعالیت اماکن درمانی پلیس در ایام نوروز

تهران (پانا) - معاون بهداد فراجا جزئیات خدمات‌رسانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات و نحوه فعالیت اماکن درمانی پلیس در ایام نوروز

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار هادی شیرزاد دراین‌باره گفت: معاونت بهداد فراجا در راستای اجرای سیاست‌های حوزه بهداشت، امداد و درمان انتظامی، برنامه‌ها و اولویت‌های خود را در زمینه‌های ساماندهی، تقویت و تجهیز مراکز درمانی تابعه، افزایش توانمندی در حوزه طب انتظامی و طب رزم، امداد و انتقال مجروحان و ارتقاء سطح پژوهشی و آموزش در سال جدید با جدیت دنبال می‌کند.

وی در ادامه ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و افزایش رضایت‌مندی گیرندگان خدمت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انتظامی را از اهداف و ماموریت‌های مهم معاونت بهداد فراجا عنوان کرد و از آمادگی این مراکز برای خدمات رسانی به کارکنان و خانواده‌های آنها و عموم هموطنان در ایام نوروزی خبر داد.

معاون بهداد فراجا گفت: فعالیت بیمارستان‌های انتظامی ۹گانه در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در بخش‌های اصلی اعم از اورژانس، مراقبت‌های ویژه، بستری، اتاق عمل و ... طبق روال روزهای عادی در تعطیلات نوروزی و ماه رمضان ادامه دارد ضمن اینکه کلینیک انتظامی استان ها نیز در ایام تعطیلات نوروزی آماده خدمات رسانی به مراجعان هستند.

شیرزاد تصریح کرد: بخش‌های تصویربرداری و آزمایشگاه‌ها در کلیه ایام تعطیلات نوروز فعال هستند و درمانگاه بیمارستان ها نیز به غیر از پنج روز اول تعطیلات در بقیه ایام به مراجعان خدمات رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز، بخش اورژانس بیمارستان ها با حضور کادر درمان به صورت شبانه روزی به بیماران خدمات رسانی می‌کنند و فعالیت بخش‌های آزمایشگاه و تصویربرداری بیمارستان ها نیز همچون سایر ایام سال ادامه دارد.

شیرزاد خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز، پزشکان جراح و متخصص ما در بیمارستان‌های ۹گانه انتظامی در حالت کشیک ملزم هستند تا در خارج از ساعات اداری و ایام تعطیل در صورت لزوم بر بالین بیماران اورژانسی حضور پیدا کنند و خدمات درمانی لازم اعم از بستری و جراحی را به بیماران ارائه کنند.

شیرزاد همچنین از آمادگی این معاونت در پشتیبانی امدادی از ماموریت های پلیس طبق روال هر ساله خبر داد و گفت: در دوران تعطیلات نوروزی همچون سایر روزها سامانه های تله مدیسین (پزشکی از راه دور) در مناطق مرزی و دوردست فعال هستند و بازدیدهای نظارتی بر بهداشت اماکن انتظامی به ویژه اماکن اسکان طرح نوروزی پلیس تشدید می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار