عضو مجلس خبرگان:

استقلال مسئولان اجرایی در انتخابات سال آینده حفظ شود

مراغه (پانا) - نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با بیان اینکه قوه مجریه مهمترین قوه کشور به شمار می‌رود و رییس‌جمهور بعد از رهبری بالاترین مقام کشور است، استقلال مسئولان این قوه در شهرستان را در انتخابات سال آینده مجلس مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
استقلال مسئولان اجرایی در انتخابات سال آینده حفظ شود

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی در شورای اداری شهرستان مراغه، با بیان اینکه برازنده مسئولان اجرایی نیست که دنباله‌رو نامزدهای انتخاباتی باشند، اضافه کرد: تحرک نامزدهای انتخاباتی در سال بعد افزایش خواهد یافت و مسئولان اجرایی شهرستان در چنین شرایطی باید بی‌طرف و مستقل باشند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید توان خود را برای کاهش مشکلات مردم در طبق اخلاص بگذارند، اظهار داشت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در چنین شرایطی وظایف سنگینی بر دوش دارند و باید برای ادای آن به نحو احسن تلاش روزافزون داشته باشند.

امام جمعه مراغه اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید تلاش کنند تا در مقابل خون شهدا و انسان‌های مومنی که برای این نظام مقدس جانفشانی کرده‌اند، شرمنده نشوند؛ همچنین عملکرد خود را ارزیابی کنند و همزمان با آن به مسایل معنوی نیز توجه داشته باشند.

آیت‌الله پورمحمدی از مسئولان اجرایی خواست تا این سئوال را از خوشان بپرسند که «آیا صرفا طی ساعت کاری در ادارات حضور یافته‌اند یا توانسته‌اند گرهی از مشکلات مردم باز کنند؟»

وی انس با قرآن و حضور در مساجد طی ایام ماه مبارک رمضان را با هدف قرب الهی به مسئولان اجرایی یادآوری کرد و افزود: از نظر معنوی به خودتان رسیدگی کنید و شعبان را فرصتی برای خودسازی و ورود به ماه مبارک رمضان بدانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار