معاون پژوهش،برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی

شهادت عشق به وصال خداوند و محبوب است‌

مشهد(پانا)-معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی گفت وظیفه ما نسبت به شهدا مشخص است.شهادت عشق به وصال خداوند و محبوب است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
شهادت عشق به وصال خداوند و محبوب است‌

سید ابوالفضل حسینی، فرزند شهید سید قاسم حسینی است که در سال ۱۳۶۷مفقود الاثر در جزیره مجنون شدند و در آبان ۱۳۸۴ به شهادت و در شهر درود به خاک سپرده شدند.

وی در این خصوص به خبرنگار پانا اینگونه توضیح داد:۲۲اسفند بنا به پیام و دستور حضرت امام(ره) و تاسیس بنیاد شهید به روز شهدا نام گذاری شد.همانطور که همه ما می دانیم شهدا زنده هستند و امروز جز ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت، یادی می کنیم از شهدای عزیزمان که در این مرز و بوم فداکاری های زیادی انجام دادند.

وی ادامه داد: این روز به این دلیل است که ما بتوانیم ارتباط با شهدا بگیریم و بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم.

سید ابوالفضل حسینی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کار دشواری است ،ابتدای جنگ و ابتدای انقلاب ایثار و از خودگذشتگی بود که انقلاب به ثمر نشست برای همین این سالها که با جنگ ترکیبی دشمن رو به رو هستیم نیاز به روحیه ی شهدایی داریم.

وی گفت: شهدا مثل گنجینه‌هایی هستند که ما باید هر چند بار سری به این عزیزان بزنیم و با آنها راز و نیاز کنیم و به اندازه وسعمان از این گنجینه های معنوی استفاده کنیم .

حسینی در پایان گفت: انشالله بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و شرمنده شهدا نباشیم و روز به روز عزت، اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را شاهد باشیم و بتوانیم با این خبر ها در راه ترویج و فرهنگ و ایثار و شهادت گام های خوبی را برداریم.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار