معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار مازندران مطرح کرد

جبران کسری زمین نهضت ملی مسکن در مازندران

ساری (پانا) - معاون عمرانی استاندار مازندران گفت کسری زمین نهضت ملی مسکن با بلندمرتبه‌سازی و باز آفرینی بافت فرسوده در استان مازندران قابل جبران است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جبران کسری زمین نهضت ملی مسکن در مازندران

رضا علیخانی کوشکک در کمیسیون ماده ۵؛ بعدازظهر امروز با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا بلندمرتبه سازی در مازندران را جا بیاندازیم، گفت: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی مازندران، استان با کمبود زمین برای ساخت مسکن مواجه است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه با بلند مرتبه سازی بخش اعظم مشکل کمبود زمین و ترافیک مازندران حل خواهد شد، افزود: برای نهضت ملی مسکن هم اکنون اندکی کسری زمین داریم که با بلند مرتبه سازی و بازآفرینی بافت‌های های فرسوده قابل جبران است.

علیخانی از نشست و رایزنی با مقامات ملی برای تصویب طرح بلندمرتبه سازی در مازندران خبر داد و یادآور شد: تاکنون چندین نشست موثر در تهران برگزار گردید و بحث کارشناسی خوبی انجام شد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه نهضت ملی مسکن از منویات مقام عالی دولت است و در راستای تامین مسکن مورد نیاز کشور در دستور کار قرار گرفته است؛ خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه‌های مازندران با مدیریت استاندار در پی تحقق اهداف دولت در بخش مسکن در استان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار