استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

افزایش ارزش افزوده و بهره‌وری با تکمیل زنجیره‌های بخش خصوصی

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت بخش خصوصی، از افزایش ارزش افزوده و بهره‌وری با تکمیل زنجیره‌های بخش خصوصی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ارزش افزوده و بهره‌وری با تکمیل زنجیره‌های بخش خصوصی

عابدین خرم در ششمین جشنواره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان ضمن اشاره به اهمیت تولید گفت: تولید یعنی استقرار، یعنی کسب و کار، یعنی پشت سر گذاشتن مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و یعنی افتخار یک کشور است و لذا هیچ کاری به اندازه تولید و تولید کننده ارزش و اهمیت ندارد.

وی ادامه داد: بحث بهره وری از موضوعات بسیار مهم است چرا که انتظار داریم تولید کنندگان با یگ نگاه علمی بحث بهره وری را همیشه در نظر بگیرند و با هر نوسان قیمت آنها هم قیمت ها را بالا نبرد چرا که تنها کسانی که ضربه نهایی را می‌خورند مردم هستند.

خرم اظهار کرد: افتخار آذربایجان و تبریز به داشتن بخش خصوصی توانمند خود است چرا که امروز ایران قوی و ملت قوی بدون داشتن بخش خصوصی قوی نمی‌تواند موفق بشود و لذا در تلاش هستیم با تکمیل زنجیره های بخش خصوصی، ارزش افزوده و بهره وری را با قرار دادن در یک شرایط مطلوب، بخش خصوصی توانمند تر از امروز داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی اذعان کرد: در هیچ کجا تولید کننده بدون رضایت مشتری نمی‌تواند به موفقیت برسد چرا که رضایت مشتری از هرچیزی مهم تر است و لذا در ایران نیز باید رقابت حرف اول را بزند اما ما در بحث رقابت ضعیف هستیم و لذا باید به کیفیت محصولات در این خصوص توجه ویژه ای بکنیم.

خرم در پایان خاطرنشان کرد: امید است با حضور تولید کنندگان در عرصه تولید محصولات با کیفیت تر و با قیمت مناسب وارد بازار بشود تا رضایت موقع خرید در چهره مردم دیده شود.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار